نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، پس از پیروزی بایرن برابر بارسا فرصت را برای کنایه زدن به روبرت لواندوفسکی غنیمت شمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال ساحلی ایران نتیجه سومین دیدار خود در تورنمنت سنت پترزبورگ را به تیم میزبان واگذار کرد.
تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از نزدیک به دو سال در لیگ داخلی اسپانیا متحمل شکست شد.
ژاوی که به یک مربی بهانه‌گیر در اسپانیا شهرت دارد، پس از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو به سوژه شوخی و خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، می‌گوید یک بار به خاطر این که پس از شکست این تیم برابر سویا به مهمانی رفته جریمه شده است.
سکوت رئال مادرید در قضیه رسوایی داوری بارسلونا، شکست و باشگاه بیانیه ای رسمی صادر کرد.
ایوان راکیتیچ، هافبک کروات سویا معتقد است که آن ها در تقابل با بارسا به اندازه کافی شجاعت به خرج نداده‌اند.
رئال مادرید پس از شکست تلخ برابر بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا، امروز اولین جلسه تمرینی برای رویارویی برابر ویارئال را انجام داد.
رئال مادرید پس از شکست تلخ برابر بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا، امروز اولین جلسه تمرینی برای رویارویی برابر ویارئال را انجام داد.
مدیران رئال مادرید پس از شکست شب گذشته از بارسا در فینال سوپرجام قصد اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه را ندارند.
کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.
سرخیو بوسکتس پس از پیروزی بارسا برابر اتلتیکو گفت که شکست دیروز رئال به آنها انگیزه بیشتری برای پیروزی داد.
ماموریت آرتمیس یک بالاخره پس از بارها تلاش و شکست انجام شد.  طی این ماموریت ابر موشک اس ال اس همراه کپسول بی سرنشین اوریون از پد پرتاب39B در مقر فضایی کندی  آمریکا به فضا پرتاب شد.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
جرارد پیکه پس از اتمام بازی بارسلونا و آلمریا، ابتدا در نوکمپ دور افتخار زد و سپس برای هواداران بارسا حرف زد. بغض او به یکباره شکست و شروع به گریه کرد.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، پس از شکست تیمش برابر بایرن مونیخ گفت که تماشای پیروزی اینتر برابر ویکتوریا و قطعی شدن حذف بارسا، مثل یک شکنجه بود.
آنسو فاتی و جوردی آلبا پس از پیروزی بارسا برابر ویارئال گفتند که کسب سه امتیاز این بازی پس از شکست در ال‌کلاسیکو حیاتی بود و به مبارزه با رئال ادامه خواهند داد.
خوان لاپورتا پس از شکست 3-1 بارسا از رئال به شدت عصبانی بود و به رختکن داوران رفت تا از داور بازی توضیح بخواهد.
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی‌رغم وعده‌ها، بارسا با او نه زیبا بازی می‌کند و نه خوب نتیجه می‌گیرد.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
اینتر در یک بازی حساس و جذاب توانست با تک گل هاکان چالهان اوغلو بارسلونا را شکست دهد و با 6 امتیاز پس از بایرن در رتبه دوم گروه C لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
شکست کودتای طالقانی برای پس گرفتن ریاست فوتبال خوزستان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ