یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه « اعتراض نشان دهنده بیداری، بصیرت، هوشمندی و نظارت مردم بر مسئولان و کارگزارن نظام است» گفت: اعتراض یک فرصت و نه یک تهدید است و ما این را غنیمت و نه بلا می دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
بند جدایی ذکر شده در قرارداد پائولو دیبالا، امشب منقضی می‌شود.
سلمان ذاکر، نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت برای کاهش مصرف انرژی و کاهش ترافیک ساعت کاری کارمندان دولت را تغییر داد و این تصمیم مقطعی است. انتقادات از تغییر ساعت کاری بجا است و دولت باید هوشمندانه عمل کند. ما نباید آرامش مردم را به‌دلیل کاهش مصرف انرژی برهم بزنیم. باید دولت تصمیم معقولانه‌ای می‌گرفت؛ اما به نظر می‌رسد تصمیم هیجانی گرفت و بازتاب منفی در جامعه داشت.
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.نماینده مردم ارومیه گفت: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی به چالش خرد شدن زمین‌های کشاورزی توجهی نشده است.
ابرستاره پرتغالی برای کشاندن سرمربی سابق رئال به ریاض دست به کار شد.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
ذاکری با اشاره به اینکه مقایسه موارد مثبت مالاریا تا ۲۱ فروردین سالجاری نیز نشان دهنده افزایش موارد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، تصریح کرد: با شناسایی به موقع موارد و تحت درمان قرارگرفتن آنان هیچ گونه فوتی ناشی از این بیماری در سطح استان در سال‌های اخیر صورت نگرفته است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: در لایحه بودجه موضوع پلکانی کردن حقوق ذکر نشده و تنها دراین لایحه تاکید شده بود که حقوق ها «متوسط ۲۰ درصد» افزایش یابد.
«ذاکر جلالی» رئیس اداره امور سیاسی وزارت خارجه دولت موقت طالبان گفت که ۷ دیپلمات مجرب از کابل به ایران فرستاده شده تا در کنار سرپرست جدید سفارت افغانستان در ایران به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
عباس آخوندی نوشت: وقتی که حضرات سیاست نگاه به شرق را مطرح کردند، من در موقع مسئولیت نبودم. لیکن، به دلیل وظیفه ملی از تعدادی از دوستان که فکر می‌کردم در تصمیم‌گیری‌ها و یا دستِ کم در توجیه قضایا موثرند از جمله آقایان مصباحی مقدم، احمد توکلی و مرتضی نبوی وقت گرفتم و خدمتشان رسیدم و گفتم، داستان از این قرار است. این اتکا به چین، امری موهوم است. لیکن، گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من/ آنچه البته به جایی نرسد فریاد است. و امروز باید شاهد پرده افتادن از چنین سیاستی باشیم.
اردوغان بدون ذکر نام آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه‌های مسلح کُرد در سوریه گفت: ما می دانیم که چه طرفی از تروریست‌ها حمایت می کند و به انها سلاح و پول می‌دهد.
لازم به ذکر است مهندس ضرغامی در سال‌های گذشته یادداشت‌های مفصلی در مورد علل گرایش به بدحجابی و راه‌حل‌های آن در رسانه‌ها منتشر کرده است.»
وزیر نفت با بیان اینکه بسیاری از دلایل ذکر شده در خصوص عدم سرمایه‌گذاری در حوزه تولید گاز شیرین از منظر ما معقول نیست، گفت: کیفی‌سازی در پالایشگاه‌ها انجام نشده است.
مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و به همراه گولسیانی رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
رسانه به مثابه ابزار یا به مثابه پیام به تعبیر مک لوهان، می‌تواند در انتقال میراث فرهنگی و در کارکرد آموزشی خود کنشگری والا مبتنی بر ذکر باشد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ