ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما با گلزنی مقابل اندرلخت تیمش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان صدرنشین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشمال با سرمربی و هافبک ایرانی خود یک امتیاز مهم مقابل نایب قهرمان لیگ ستارگان به دست آورد.
کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود به تساوی مقابل گالاتاسرای رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد.
ارزشمندترین بازیکن دنیا یک تصمیم مهم برای آینده خود گرفته است و درباره آن با ورزش سه صحبت کرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری بازی با لایپزیگ درباره شانس قهرمانی در بوندسلیگا و وضعیت بازیکنانش صحبت کرد.
استقلال با از دست دادن دو امتیاز حساس در بازی با صنعت نفت همانند شکست در دربی کنار آمده است و به تمرینات خود برای بازی های باقی مانده ادامه می دهد.
آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل المپیاکوس به تساوی رسید و صدرنشین ماند.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
دروازه‌بان تراکتور نقش ویژه‌ای در برد تیمش مقابل هوادار در هفته نوزدهم داشت.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
دروازه‌بان آلومینیوم با مهار پنالتی عامل برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان شد.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
اورال اوفا در ادامه روند خوب خود با امیرحسین اسفندیار به یک پیروزی دیگر دست یافت.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
گل‌محمدی می‌گوید تیمش شرایط تمرینی و روحی سختی را پشت سر گذاشته است.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
تیم فوتبال آ.ا.ک آتن توانست در هفته پنجم از رقابت های سوپرلیگ یونان، از سد میزبان خود پانه‌تولیکوس عبور کند.
امتیاز مهم ملوان درخانه نساجی و اولین باخت مسجدسلیمان
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها خریدهای خوبی در این فصل انجام داده اند، گفت: استقلال با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعفش را برطرف کرده است.
قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به بروز رکود و محدودیتهای کرونایی چین که مسئله محدودیت عرضه را تحت الشعاع قرار داد، حدود یک دلار کاهش پیدا کرد و روند رشد معاملات جمعه را معکوس کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ