قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به بروز رکود و محدودیتهای کرونایی چین که مسئله محدودیت عرضه را تحت الشعاع قرار داد، حدود یک دلار کاهش پیدا کرد و روند رشد معاملات جمعه را معکوس کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
قیمت دلار در بازار نسبت به دیروز روند افزایشی داشته است.
قیمت نفت در معاملات صبح جمعه بازار آسیا، اندکی افزایش پیدا کرد اما به دلیل نگرانیها نسبت به ضعیف شدن اقتصاد آمریکا و کندی تقاضای چین برای سوخت، به سوی سومین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با روند افزایشی مواجه شده و به ۳۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی امروز باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشته و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
هر برگ اوراق وام مسکن نسبت به هفته های قبل روند افزایشی داشته است و براین اساس پایتخت نشینان برای دریافت این وارم حدو ۹۵ میلیون تومان هزینه باید بدهند.
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
قیمت دلار در بازار مبادله در روز دوشنبه نیز با روند افزایشی مواجه شده است.
توقف صادرات و تولید نفت در اقلیم کردستان عراق و افزایش غیرمنتظره ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا قیمت نفت در بازارهای جهانی را افزایش داد.
سکه و طلا امروز نسبت به هفته گذشته باز هم روند افزایشی داشته و علت آن هم روند افزایشی انس جهانی طلا است.
قیمت سکه امامی باز هم نسبت به روزهای قبل روند افزایشی گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
قیمت نفت پس از کاهش به مدت پنج روز معامله متوالی، روز جمعه در پی تعطیلی یک خط لوله بزرگ از کانادا به آمریکا، اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر چشم انداز تیره تقاضا برای سوخت، در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
بازار نفت امروز هم مانند دیروز روند نزولی قیمت را ادامه داده اما انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تقاضا مواجه شود.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت روز جمعه در پی کاهش ارزش دلار، افزایش یافت اما نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضای چین برای سوخت، مانع صعود بیشتر قیمت شد.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
معاملات بازار ارز در اولین روز هفته با روند افزایشی شاخص ارزی همراه شده است. این در حالی است که در بازار غیررسمی نیز نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان رسیده است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
شفافیت و نقدشوندگی دو مولفه مهم بازار سرمایه هستند که نبود هر یک از آنها روند بورس را دچار مشکل می‌کند. سوال اینجاست که وضعیت شفافیت و نقدشوندگی بورس تهران در دو سال گذشته چگونه بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ