آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل المپیاکوس به تساوی رسید و صدرنشین ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال عربستان با گلزنی ساویچ و روبن نوس موفق به کسب پیروزی مقابل الوداد مراکش شد.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا، معتقد است با کمی خوش‌شانسی مثل اینتر می توانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
بعد از شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو در چلسی حضور کاملا آماده ریس جیمز و بن چیلول که فصل گذشته مدتها مصدوم بودند در تمرینات این تیم، هواداران چلسی را خوشحال کرده است.
بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
چلسی به برایتون گفته رقم درخواستی این باشگاه برای فروش مویزس کایسدو را نمی‌پردازد و به این ترتیب، یونایتد جدی‌ترین مشتری هافبک اکوادوری است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
محمد قنبری یکی از زیباترین گل‌های این هفته لیگ برتر را به ثمر رساند.
تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی به انزلی برای مصاف با ملوان سفر می‌کند، که شکست 4 بر صفر شاگردان مازیار زارع شرایط را در این تیم کاملا دگرگون کرده است.
تیبو کورتوا در مصاحبه جدید خود از فلورنتینو پرز ستایش کرد و گفت او بهترین و صمیمی‌ترین رئیس باشگاهی است که می شناسد.
مکس آلگری،مربی یوونتوس، معتقد است با کمی خوش‌شانسی فردا می توانند برنده دربی ایتالیا شده و راهی فینال جام حذفی شوند.
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه‌های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت. پیروزی بزرگ تیم مجیدی در دقیقه یکصد!
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، تاکید کرد که داور بازی این تیم با ناتینگهام فارست می توانست هند هری مگوایر را پنالتی اعلام کند.
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
این نخستین دیدار فولادی‌ها با سرمربیگری علیرضا منصوریان بود که نوار شکست‌های آنها را پس از سه باخت متوالی در لیگ پاره کرد
این نخستین دیدار فولادی‌ها با سرمربیگری علیرضا منصوریان بود که نوار شکست‌های آنها را پس از سه باخت متوالی در لیگ پاره کرد
یک کشاورز چغندر در جمهوری چک، به‌طور غیرمنتظره‌ای یک ورق طلای مچاله شده را در زمین خود کشف کرد. باستان‌شناسان پس از بررسی این اثر نتیجه گرفتند که گنج کشف شده احتمالا قسمت جلوی یک کمربند چرمی است که مربوط به عصر برنز در حدود ۲۵۰۰ سال پیش است.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از صعود به فینال جام جهانی به ستایش از بازیکنانش و به خصوص لیونل مسی پرداخت.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
دبل تیرک سردار و قلی‌زاده که با خوش‌شانسی ولز تبدیل به گل نشد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیرک دروازه ایران دو دقیقه قبل از باز شدن دروازه مقابل انگلیس به لرزه درآمد.
دکتر منیژه شهبازخان، روانشناس عمومی و استاد دانشگاه گفت: بر اساس مطالعه ریچارد وایزمن، روانشناس بریتانیایی، افراد بدشانس عموماً عصبی‌تر از افراد خوش‌شانس هستند و این فشار عصبی توانایی آن‌ها را در توجه به فرصت‌ها مختل می‌کند، درنتیجه آن‌ها فرصت‌ها را به خاطر تمرکز بیش‌ازحد بر سایر امور از دست می‌دهند لذا دریافت کلید خوش‌شانسی و بدشانسی در افکار و کردار این افراد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ