سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد باشگاه‌هایی که ورزشگاه خانگی‌شان تجهیزات VAR نداشته باشد باید در ورزشگاه دیگری میزبانی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
پیراهن‌های منچستریونایتد با نام میسون گرین‌وود در وب‌سایت آن‌ها موجود نیست.
طی ساعات اخیر شایعه‌ای جنجالی حول نام کنعانی‌زادگان شکل گرفته که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد.
طی ساعات اخیر شایعه‌ای جنجالی حول نام کنعانی‌زادگان شکل گرفته که پیگیری‌ها نشان می‌دهد صحت ندارد.
برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.
به نظر می‌رسد ساعت مچی مصطفی میرسلیم (حامی خودروسازان) یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می‌تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو‌های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته‌اند و دست به خلق ویدیو‌های عجیبی زده‌اند.
جورجینا رودریگس به تازگی تصاویری را به همراه کریستیانو رونالدو و فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و از آن‌ها به عنوان عشق‌های زندگی خود نام برده است.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
نام او زمانی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایران مورد توجه قرار گرفت که در ویدیویی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی او از فوتبالیست‌های ایرانی و تیم ملی ایران حمایت کرد.
​رییس فدراسیون جهانی فوتبال که چندی قبل بخاطر پستی با مضمون نام جعلی «خلیج عربی» به جای نام اصیل و قانونی «خلیج فارس» خبرساز شده بود، باز هم اقدام اخیر خود را تکرار کرد!
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
لحظاتی پیش گلی که به نام کریس رونالدو ثبت شده بود از وی پس گرفته شد و به نام بورونو فرناندز سند خورد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، در جریان یک مصاحبه از آلمان‌ها به عنوان نژاد برتر نام برد!
تیم ملی اکوادور فهرست نهایی خود برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام کرد و جالب اینجا است که در این لیست نام بایرون کاستیو، بازیکن جنجالی اکوادور، دیده نمی‌شود.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
با قرار نگرفتن نام موعود بنیادی فر در لیست داوران این هفته مشخص شد که اشتباه وی برای کمیته داوران محرز شده است.
ساعتی پس از نامه کامرانی‌فر مبنی بر تغییر نام استقلال ملاثانی، باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را در این باره نشان دهد.
قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که موضوع تغییر نام باشگاه استقلال ملاثانی مهمترین مساله پیش روی آن است.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ