دبیرکل جنبش نجباء عراق در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت «محمد شیاع السودانی» از این دولت خواست برای حفظ حاکمیت عراق، اخراج اشغالگران را وظیفه ملی خود بداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از شهادت یکی از پاسداران مدافع امنیت در درگیری با فردی مظنون در اسلام آبادغرب خبر داد.
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
دومین مراسم دعای ندبه درجوارحرم مطهر رسول اکرم و ائمه مظلوم بقیع صبح امروز جمعه با حضور زائران کاروان های ایرانی برگزار شد.
سرمربی تیم ملی قطر برای حضور در مسابقات کونکاکاف نام ۷ بازیکن سرشناس خود را خط زده است.
اکرم خدابنده با حضور در ویژه برنامه ورزش زنان به ابهامات زیادی پاسخ داد.
مدافع بوشهری سپاهان در بازی‌های آینده جشن گل دیگری برای خود تدارک خواهد دید.
مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
حجت‌الاسلام مروی با اشاره به توصیه پیامبر اکرم (ص) به مبلغان که «در تبلیغ دین بشارت دهید و نفرت ایجاد نکنید»؛ عنوان کرد: در تبلیغ دین نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در مردم نفرت ایجاد شود، ما در این حوزه کمبود‌هایی داریم و نباید نقص‌هایی که داریم همه را به حساب دشمن بگذاریم؛ کار دشمن دشمنی کردن است، اما گاهی اسباب شیطنت او را فراهم می‌کنیم.
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات از جنگ بزرگان اروپا برای جذب طارمی خبر داد.
علم الهدی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص)، جریان اقتصادی کشور اسلامی را با زکات مدیریت می‌کردند و براساس سیره رسول گرامی اسلام (ص) است که برخی فق‌ها برای زکات، کارکرد‌های صنعتی، کشاورزی و سرمایه‌گذاری بر سایر زمینه‌های اقتصادی هم قائل هستند.
اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت‌بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام اخیر فضایی در داخل و خارج از کشور رخ داد و در برخی استان‌ها اصناف و بازار از ترس تعطیل شد، اما این اتفاق در کرمانشاه رخ نداد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: روز ولادت پیامبر اکرم (ص) یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهم و بزرگی است.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
همزمان با سالروز رحلت جانسوز رسول اکرم(ص) مردم ایران در سراسر کشور با حضور در میادین اصلی شهرها ضمن برپایی عزاداری، اعتراضات اخیر که همراه با توهین به مقدسات بود را محکوم کردند.
اکرم خدابنده در مرحله یک هشتم پایانی گرندپری تکواندو پاریس برابر لورنا براندل آلمانی شکست خورد و حذف شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت سید محمد اکرم اکرام از اساتید برجسته زبان و ادب فارسی در پاکستان را تسلیت گفت.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.
پیامبر اسلام با تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت سیاسی به سلب موانع برخورداری انسان از کرامت ذاتی و اثبات آنچه که کرامت انسان را به ارمغان می‌آوری، اقدام کرد. اولویت رسالت پیامبر اسلام (ص) نجات بشر از غل و زنجیرهای خرافه ها و تعصبات قومی و شرک بت پرستی و فتنه و فساد و از حکومت های فاسد و استبدادی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ