اکرم خدابنده در مرحله یک هشتم پایانی گرندپری تکواندو پاریس برابر لورنا براندل آلمانی شکست خورد و حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بورس در این روزها ۶۴ هزار واحد سقوط کرده و وضعیت موجود می‌طلبد مسئولان مرتبط با این حوزه در صحن مجلس حضور یافته و گزارش دهند.
محمد خدابنده لو بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان کار خود را شروع کرده و در اردوی این تیم زیر نظر ساکت الهامی فعالیت می کند.
اکرم خدابنده با حضور در ویژه برنامه ورزش زنان به ابهامات زیادی پاسخ داد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد و اگر محصول آنها تا عید بر زمین بماند، فاسد می‌شود.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
خدابنده درباره طول دوره درمان بیماری، گفت: معمولا ظرف یک هفته اغلب بیماران بهبود می‌یابند و ضایعات پوستی هم از بین می‌رود.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
نماینده خدابنده، درباره شکایت فراجا از نمایندگان گفت: نمی‌شود تریبون را از نماینده گرفت، چرا که او بازتاب دهنده جامعه است بخصوص که در این خصوص ۳ نفر از کسانی که از آن‌ها شکایت شده است از همکاران اهل تسنن ما هستند و این امر یک خطای استراتژیک است که نباید صورت می‌گرفت.
محمد خدابنده لو چند دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه توانست در عرض دو دقیقه دبل کند.
نماینده وزن ۶۷+ کیلوگرم کشورمان در رقابت های تکواندو گرندپری پاریس نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ