اعترافات یک اغتشاشگر دستگیر شده در گیلان که با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش، تمام جرم های مرتکب شده را بازگو می‌کند را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم اعتراف خواهر علی کریمی علیه کلاهبرداری برادر
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هزاران معترض در شهر «کیشیناو» پایتخت مولداوی امروز در اعتراض به گرانی سوخت و مواد غذایی تظاهرات برگزار کردند.
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد در بازجویی‌های پلیسی، ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد که با فیلم منتشر شده از اقدام مرگبارش متفاوت است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
در جریان برگزاری تظاهرات مردمی در شهر «آتن» در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطاردر یونان، تا کنون ۱۴ پلیس کشته و زخمی شدند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
مرادی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده از شوهر این زن، وی منکر هرگونه اختلاف و ضرب و شتم همسرش شد و اعلام کرد وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است، ولی در مواجهه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته که نشان می‌داد وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان است، به ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش، او را از پنجره به بیرون پرت کرده است و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.
گزارش دادگاه متهمان حادثه تروریستی اصفهان و اعتراف آنها به و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
مردم بحرین در تظاهراتی گسترده در منامه علیه انتخابات فرمایشی در این کشور که قرار است در روز ۱۲ نوامبر برگزار شود، دست به اعتراض زده و خواستار تحریم آن شدند.
فیلم اعتراف یکی از اغتشاشگران در استان آذربایجان غربی که از خارج از کشور پول و دستور می‌گرفت.
فیلم اعتراف یکی از اغتشاشگران در استان آذربایجان غربی که از خارج از کشور پول و دستور می‌گرفت.
از اغتشاش آشوبگران تا اعتراف لیدرهای اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده یگان های ویژه با بیان اینکه افرادی که اغتشاش می‌کنند اعتراض مردم را به حاشیه می‌برند، گفت: یگان ویژه امنیت اعتراضات قانونی خیابانی را برقرار می‌کند
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ