تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از آرام ترین روزهای ابن فصل توانست به سادگی از سد لیورپول بگذرد تا خودش را آماده دیدار برگشت مقابل بارسلونا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می گوید که از بازیکنانی که در حال حاضر دارد، بسیار خوشحال است و به احتمال فراوان، آن ها دیگر در این تابستان پولی خرج نخواهند کرد.
با برتری دیشب بارسا برابر رئال، تعداد پیروزی های ژاوی برابر کارلو آنچلوتی حالا به 6 رسیده و او به گربه سیاه مربی ایتالیایی تبدیل شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید این تیم بدون حضور کریم بنزما هم به مسیرش ادامه خواهد داد.
حالا همه می دانند که کارلو آنچلوتی در پایان فصل قطعا رئال را ترک خواهد کرد و این اتفاق معمولا در رختکن تیم ها مشکلاتی را ایجاد می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل یک بار دیگر تایید کرد که کارلو آنچلوتی گزینه اول هدایت سلسائو است. در حالی که کارلتو بارها تاکید کرده که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد، حالا چه خواهد کرد؟ چالش‌های جدی یحیی گل‌محمدی در پیش است...
کارلو آنچلوتی در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی رئال مادرید بود که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در کنارش ظاهر شد و مصاحبه او را قطع کرد و مربی تیمش را در آغوش کشید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، خبر تکان‌دهنده‌ای مبنی بر مصدومیت لوکا مودریچ، کروات ستاره تیمش دریافت کرد و حالا در پی پر کردن جای او در ترکیب است.
در کادناسر معتقدند کارلو آنچلوتی با حرف‌های دیروز خود، هوشمندانه فشارها از روی خودش را برداشت و حال فشار اصلی روی مدیران رئال است. تصمیم به برکناری کارلتو دیگر ساده نخواهد بود.
رئال مادرید همچنان در حال بررسی گزینه‌های جانشینی کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی این تیم، است.
کارلو آنچلوتی که به سیگار کشیدن روی نیمکت عادت داشت، حالا به استفاده از آدامس هنگام بازی‌های تیمش اعتیاد پیدا کرده است.
کارلو آنچلوتی تردیدی ندارد که در حال حاضر وینیسیوس بی رقیب و بهترین بازیکن فوتبال دنیاست.
نمایش خوب ادواردو کاماوینگا برابر اوساسونا به عنوان هافبک دفاعی حالا تردیدهای کارلو آنچلوتی برای بازی مقابل لیورپول را بیشتر کرده است.
فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.
رئال مادرید در حال حاضر در شهر ریاض عربستان در حال تمرین کردن است و خود را برای فینال سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می‌کند.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود از جود بلینگام تعریف کرد ولی گفت که همین حالا در رئال بهترین ها بازی می کنند.
در فرانسه ادعا شده است که فدراسیون فوتبال برزیل پس از پاسخ منفی کارلو آنچلوتی حالا علاقه دارد تا زین الدین زیدان را جانشین تیته کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان هستند.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
از نظر الساندرو دل پیه‌رو، اسطوره فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان حال حاضر دنیا هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ