با قانون جدید چک روز به روز آمار چک های برگشتی کاهش را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۲۲۷ تُن گندم از کشاورزان استان اصفهان خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
بعد‌ها بیمه ایرانیان مطرح و یک گام به عقب برداشته شد و بسیاری از افراد با ادعای وضعیت مالی مناسب، از پوشش خارج شدند؛ اما در طول سال‌های ۸۹ تا ۹۲ بحران‌های شدیدی در حوزه درمان ایجاد شد و در بیمارستان‌ها گاهی می‌دیدیم که بیش از ۴۰ درصد هزینه‌ها را بیماران پرداخت می‌کردند، در حالی که طبق قانون فقط ۱۰ درصد، سهم بیمه‌شدگان بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای دارای اینترنت پرسرعت به بیش از ۹۲ درصد رسیده است.
پارگی ۹۰درصد کشاله قاسمپور؛ سومین طلای دنیا در ابهام
زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد مسکونی معادل ۵۶ درصد در سطح استان مقاوم سازی شده است.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.
بنابر اعلام وزارت اقتصاد، ۹۸ درصد مجوزهای کسب و کار تا ۲۶ بهمن ماه به درگاه ملی مجوزها متصل شدند که نتیجه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه تسهیل محیط کسب و کار در کشور است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
معاون اول قوه قضاییه درباره شایعه اختلاس ۹۲ هزار میلیاردی گفت: قوه قضاییه وارد بررسی شد و تا این لحظه کارشناسی‌های انجام شده حاکی است که حداقل بیش از ۵۰ درصد مبلغی که عنوان شده نبوده است. چرا جامعه را متشنج می‌کنید؟ یکی از دستورات رهبری این بوده که امنیت روانی ایجاد شود.
روحانی عنوان کرد: سال ۹۲ بودجه‌ای که دولت به مجلس داده بود ۳۸ درصد کسری داشت. ما سروصدا نکردیم.
بجنورد- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۵۰ درصد بازنشستگان سطح کشور مربوط به بازنشستگی پیش از موعد است در حالی که در سال ۹۲ این عدد ۱۹ درصد بود.
بر اساس آمار بانک مرکزی 92.4 درصد چک ها در مهر ماه وصول شد.
رییس اداره هواشناسی آبادان میزان رطوبت هوا در ساعت هشت صبح روز دوشنبه در آبادان را ۹۲ درصد اعلام کرد.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
قیمت نفت حدود چهار درصد جهش کرد و به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید. این افزایش قیمت در پی تصمیم سازمان اوپک پلاس صورت گرفت.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشته و از ۶۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور ۵۸۰ هزار واحد مشمول هیچ محدودیتی برای تامین برق نشدند.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشتند.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تنها ۲۴ درصد از مخازن سدهای استان پر آب است که نسبت به سال آبی گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.
تقریبا ۹۲ درصد از یک هندوانه را آب تشکیل می‌دهد. هندوانه منبع خوبی از ویتامین ث است و لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در آن به محافظت در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلای منازل

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ