وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای دارای اینترنت پرسرعت به بیش از ۹۲ درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتانیاهو مدعی شد: بیش از ۹۰ درصد مشکلات امنیتی ما ناشی از جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های نیابتی این کشور است. هیچ توافقی با ایران اسرائیل را ملزم نخواهد کرد و ما برای دفاع از خود از هرکاری انجام خواهیم داد.
رئیس اداره اموال اداره کل موزه‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد از اشیای توقیفی که به وزارت میراث فرهنگی ارجاع داده می‌شود، جعلی است و ممکن است فقط ده درصد از آن اشیا اصیل باشند.
یک جامعه‌شناس گفت: بیش از ۹۰ درصد زنان سالمند تنهای ایرانی در سه دهک پایین درآمدی قرار دارند، یعنی به‌طور جدی مشکل معیشتی دارند و برای پرداخت هزینه‌های درمان و توانبخشی با چالش بزرگی رو به رو هستند. بیش از ۷۱درصد زنان سالمند تنها درآمدی ندارند و تنها ۲۹درصد بقیه درآمد دارند.
معاون امور اعتباری بانک مسکن با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات بانک مسکن در سال گذشته به بخش مسکن تخصیص یافت خبر داد.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
وزیر بهداشت گفت: جمع‌بندی ما نشان می‌دهد که در بیش از ۹۰ درصد، در بدحالی دانش‌آموزان، هیچ نوع مسمومیتی دیده نمی‌شود و هیچ نوع سمی وجود ندارد و مشکلی نیست، بلکه بیشتر ناشی از اضطراب و استرس بوده است. البته در درصد کمی از دانش آموزان نیز شیطنت‌هایی بوده که اتفاق افتاده و برخی از دانش آموزان در نتیجه این شیطنت‌ها دچار بدحالی می‌شدند. این جمع بندی کلی کمیته بوده که به وزارت کشور هم اعلام شده است.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
رئیس‌جمهور گفت: افتخاراتی که امروز در حوزه سلامت وجود دارد، این است که بیش از ۹۰ درصد داروهای ما تولید داخل است و تجهیزات اتاق عمل در پارک‌های علم و فناوری تولید می‌شود.
وزیر کشور یکی از کارکردهای مهم شورای ائتلاف و جریانات همسو را جهاد تبیین برشمرد و گفت: وقتی با بیش از ۹۰ درصد از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر صحبت می شود، اظهار پشیمانی و ندامت می‌کنند و اغلب می‌گویند که این حرف‌ها را قبلا نشنیده‌اند.
معاون اول قوه قضاییه : کسانی که به صورت مسلح در ناآرامی‌های اخیر دستگیر شدند، جلسات محاکمه آن‌ها به صورت علنی منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حوزه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک به آمار بیش از ۹۰ درصدی رسیده‌ایم.
رئیس انجمن ملی گلخانه سازان ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۳ هزار هکتار گلخانه فعال در ایران داریم، گفت: در بیش از ۹۰ درصد از صادرات محصولات سبزی و صیفی کشور از محصولات گلخانه‌ای است.
سردار مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایران به تنهایی بیش از ۹۰ درصد تریاک جهان را کشف می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد از خودرو‌هایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و ۷۸ درصد خودرو‌ها مدل آن‌ها برای قبل از سال ۸۸ بوده است و ۲۲ درصد این خودرو‌ها مدلشان برای بعد از سال ۸۸ بوده است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ