مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- امام جمعه اراک گفت: زمینه باشکوه برگزار شدن انتخابات توسط مسئولین و نخبگان فراهم شود.
مدیرعامل نساجی می گوید که مسئولین باید کمک کنند تا تیم های ایرانی برابر رقبایی که امثال رونالدو را در اختیار دارند، قد علم کنند.
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های حضور در لیگ برتر هندبال گفت: طبق برآوردها، امسال حداقل بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر هندبال حدود پنج میلیارد تومان است که باشگاه زاگرس به تنهایی از پس تامین این هزینه بر نمی‌آید.
سرمربی استقلال گفت که پیروزی برابر نساجی با چهار گل یک نتیجه منصفانه بوده و آنها با دومین حضور در یک فینال، عملکرد فوق العاده ای داشته اند.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
معاون ورزشی نساجی امیدوار است که این تیم با پیروزی برابر استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.
مسئولان باشگاه نساجی پس از پایان بازی تیم‌شان با آلومینیوم به رختکن حریف رفتند.
کاپیتان تیم ملی زنان: از همین حالا به فکر دور بعدی مسابقات باشیم و تیم را رها نکنیم.
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
قزوین- سرمربی شمس آذر قزوین با گلایه از برخی مسئولین استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و شهرداری به دنبال حمایت از نماینده قزوین در لیگ آزادگان باشند.
مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرارداد حمید مطهری را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است اشتباهات فردی بازیکنان این تیم سبب شکست سنگین شاگردان مطهری شده است.
اشتباه دروازه بان پرسپولیس صدای مدافعان این تیم را در جریان بازی با نساجی در آورد.
مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند.
مربی نساجی مازندران نسبت به مسئولان برگزارکننده سوپرجام انتقادات جدی دارد.
باشگاه نساجی پس از دومین میزبانی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اقدامات مسئولان کشوری و استانی تشکر کرد.
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان دیدار با پیکان به شرایط برگزاری و داوری این مسابقه اعتراض کرد.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در مراسم بازگشایی ورزشگاه وطنی غیبت معنی‌داری داشت.
جمعی از مسئولان حوزه اداری و پشتیبانی ارتش با حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران ضمن بازدید از خطوط تولید در خصوص گسترش همکاری‌ها با مدیران شرکت نساجی به گفتگو پرداختند
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر مسیولیت خود در پرسپولیس را در در سطح سرمربی دانست.
تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع
یک تحلیلگر بازار سرمایه می‌گوید بار رشد بورس بر دوش صنایع سیمانی و خودرویی است.
انبوهی از پروتئین‌های مضر که در مغز جمع می‌شوند با بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون مرتبط هستند و استفاده از نانو بادی به مقابله با آنها کمک می‌کند.
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با معاون رئیس جمهور گفتند: مسئولین باید علاقمند و دلسوز مردم باشند و در تراز فقیرترین مردم زندگی کنند تا از مشکلات معیشت و گرانی آنها با خبر باشند و در جهت اصلاح بازار و سختی معیشت تلاش کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ