اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد از اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر مسیولیت خود در پرسپولیس را در در سطح سرمربی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولیت شکست امروز تیمم با من است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از انتقال سادیو مانه به النصر می‌گوید بخشی از مسئولیت ناکامی این ستاره سنگالی در بایرن به عهده او است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اگر این تیم نتواند قهرمان بوندسلیگا شود، تمام مسئولیت این اتفاق برعهده او خواهد بود.
کریسیتن استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، مسئولیت شکست 6-1 مقابل نیوکسل را پذیرفت و گفت مقصر این شکست تلخ او بوده است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید استقلال استحقاق شکست تیمش را داشته است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
خسرو حیدری گفت زمانیکه ساپینتو کنار زمین حضور ندارد، مسئولیت من و روی ماتا بیشتر می‌شود.
ظهره‌وند،سفیر سابق ایران در افغانستان می گوید: آن مقطع زمانی از سوی ایران ۳ جریان در افغانستان در فعالیت بود و توسط آقای امین‌زاده مدیریت می‌شد. تیمی که کار تعامل با طالبان را دنبال می‌کرد، بخشی که کار پشتیبانی جبهه متحد را انجام می‌داد که با سردار سلیمانی بود و کار صلح را نیز من انجام می‌دادم.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی 2022 قطر را برعهده گرفت.
کسپر هیولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک، می‌گوید مسئولیت حذف این تیم از جام جهانی 2022 را برعهده می‌گیرد.
لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس به بی‌بی‌سی گفت: «من می‌خواهم مسئولیت کارهایم را بپذیرم و اعلام کنم که به خاطر اشتباهاتی که رخ داده متاسفم.»
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد که جوانان فعلی تیمش، ستاره های آینده فوتسال کشور خواهند بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام فشارها را از بازیکنانش دور خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.
آن زمان که فکر می‌کردند برجام موفق می‌شود، روحانی می‌گفت همه مسئولیت مذاکرات با من است، حال اگر امور آن طور که موسویان و رفقایش در دولت روحانی انتظار داشتند، پیش نرفته و به در بسته خورده‌اند، باید مسئولیت پذیر باشند و نتیجه اقدامات خود را بپذیرند، نه اینکه مسائل را تقصیر رهبری بیندازند.
هافبک ملوان بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل جدید را یک مسئولیت بسیار مهم دانست.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ