باشگاه نساجی پس از دومین میزبانی خود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اقدامات مسئولان کشوری و استانی تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی با نظر مهدی رحمتی هافبک فصل پیش نفت مسجد سلیمان را جذب کرد.
نساجی مازندران به تساوی یک بر یک مقابل چادرملو اردکان رسید.
باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.
اولین ترکیب نساجی در یک بازی‌ رسمی با نظر مهدی رحمتی اعلام شد.
نساجی، ملوان و تراکتور سه باشگاهی هستند که قرارداد نفرات جدید را ثبت کردند.
رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.
اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران برای برپایی اردوی آماده سازی وارد ترکیه شدند.
تیم نساجی مازندران ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برگزار کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان قرچک خبر داد.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امداد هوایی با انتقال مصدوم با صدمات متعدد از ارتفاعات ورکش برغان ناجی جان وی شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت گفت: دلالان مجازی که در فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و نساجی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می‌کردند، دستگیر شدند.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران می‌گوید شایعات جانشینی او به جای مدیرعامل باشگاه صحت ندارد.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تایید اشتباه داور در بازی نساجی - مس رفسنجان تاکید کرد که داوران با اشتباه تاثیرگذار جریمه خواهند شد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تیم نساجی منعی برای میزبانی در قائمشهر بدون تماشاگر ندارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا می‌گوید که با تغییرنوسانات جوی از «لانینا» (فاز سرد جریانات آب و هوایی در اقیانوس آرام) به «ال‌نینو» (فاز گرم جریانات آب و هوایی در اقیانوس آرام) کشور از نظر وضعیت جوی وارد وضعیت خنثی می‌شود و انتظار داریم که بارندگی‌ها به‌طور تقریبی بیشتر شود.
معاون باشگاه نساجی بعد از بازی سوپرجام به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخت.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی آتش سوزی برای یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی ماموران پلیس راه ایلام ناجی مسافران این اتوبوس شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ