ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان دیدار با پیکان به شرایط برگزاری و داوری این مسابقه اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه طبیعتاً داوری با نمایندگان و وجدان‌های بیدار مردم است گفت: تلقی ما از این استیضاح تلقی اختلاف نیست بلکه تلقی احساس مسئولیت عزیزان است.
رئیس جمهور با بیان اینکه طبیعتاً داوری با نمایندگان و وجدان‌های بیدار مردم است گفت: تلقی ما از این استیضاح تلقی اختلاف نیست بلکه تلقی احساس مسئولیت عزیزان است.
کاپیتان تیم ملی زنان: از همین حالا به فکر دور بعدی مسابقات باشیم و تیم را رها نکنیم.
مام‌میهن در یکی از سخت‌ترین دوران‌هایش قرار گرفته است و اگر در داخل غفلت‌ها ادامه یابد و از عقلای برجامانده کنار نهاده‌شده، کمک گرفته نشود و سیاست همراهی با روسیه در جنگ با اوکراین پیاده شود و از آخرین فرصت‌ها جهت شکل‌گیری یک توافق غفلت شود، تهدیدات جدی‌تر در سال آینده دور از ذهن نخواهد بود. شاید تنها راه پیش رو، سود بردن از فرصت کوتاه باقی‌مانده از دوران مسئولیت رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا برای دستیابی به یک توافق مناسب و تنش‌زدایی در روابط خارجی کشور است.
گلاره ناظمی، یکی از برترین داوران فوتسال ایران که سابقه قضاوت در مسابقات جام جهانی مردان را نیز بر عهده دارد، مسئولیت قضاوت در دیدار نفس‌گیر این هفته فوتسال زنان را بر عهده خواهد داشت.
با توجه به اهمیتی که فغانی برای فیفا دارد، به نظر می‌رسد کمیته برگزاری مسابقات قصد داشته این اشتباه داوری را برجسته نکند و مسئولیت آن را به گردن VAR بیندازد. با این حال صحبت‌های شب گذشته آلونسو فضا را علیه این داور ایرانی خراب کرده است؛ داوری که از شانس‌های بزرگ قضاوت در فینال این رقابت‌ها بود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این کمیته باید به تعهدات ۱۸ میلیاردی دوره قبل رسیدگی کنیم در مورد دیگر موارد از جمله تیم‌ ملی ‌ و امید فوتبال توضیح داد.
وزیر کشور در خصوص وظایف نیروی انتظامی و شهرداری تهران نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اظهار کرد: تصریح مشخصی در قانون در این حوزه وجود ندارد. بر همین اساس متناسب به اقتضای منطقه‌ای، دستگاه ها عهده دار این مسئولیت می شوند.
در حالی که برخی تلاش داشته اند تا مسئولیت آنتی بیوتیک های وارداتی را متوجه هلال احمر کنند مشخص شده است که سازمان هلال احمر صرفا وظیفه انتقال این دارو از خارج کشور به داخل را داشته است.
ابراهیم اشکش معتقد است این عدم نتیجه‌گیری استقلال ملاثانی، نتیجه عدم حمایت مسئولین است.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه به مسئولین قضایی و سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا به دولت در راستای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به اقلام دارویی یاری برساند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
سخنگوی سازمان محیط زیست گفت: زنان طلایه دار حفاظت از محیط‌ زیست هستند، چراکه مسئولیت اصلی اصلاح و مدیریت مصرف در خانواده و جامعه عملاً بر دوش آنها است.
بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از وقوع سیل به امامزاده داود (ع) با حضور مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه، هیئت امناء امامزاده داود(ع)، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا، پرداخت شد.
ظاهراً هنوز مصدومیت بیرانوند برطرف نشده و به نظر می‌رسد در بازی با سنگال بازهم امیر عابدزاده مسئولیت حفاظت از دروازه تیم ملی را عهده دار خواهد بود.
گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام فشارها را از بازیکنانش دور خواهد کرد.
فغانی داور بین المللی فوتبال گفت: امیدوارم قول مسئولین فوتبال ایران برای VAR عملی شود چون همه حرف‌ها آرشیو می‌شود.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ