فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت گفت: دشمنان به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما شکست خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر عالی جامعه روحانیت گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل بگیرد.
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
سردار سلامی گفت: در همه نبردها استخوان‌های‌ دشمن را خرد کرده‌ایم و ‌همانطور که می‌بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند و از این به بعد هم دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: حضور همه اقشار و سنین در راهپیمایی تمام معادلات دشمنانی که به خیال خام خود در این چند ماه توان خود را برای ایجاد ناامیدی در میان مردم به کار بسته بودند برهم ریخت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از همه دلسوزان ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی مقابله با تلاش دشمنان برای در هم شکستن اتحاد ملت است.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "امروز همه هدف دشمنان گسترش فقر در جامعه است و تحریم اقتصادی نسخه فقرسازی جامعه ما بود"، گفت: بر همین اساس ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگرچه در زمان جنگ همه حکومت‌ها از صدام حمایت می‌کردند، اما درواقع انکار می‌کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.
آیت‌الله جنتی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.
وزیر اطلاعات گفت: مقابله با توطئه دشمنان در روزهای اخیر نیازمند هوشیاری همه جانبه مردم است و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس خواهد کرد.
سخنگوی دولت گفت: انتقام خون شهید علی‌وردی و همه مظلومانی را که در اغتشاشات اخیر جان‌ باختند، از دشمنان خواهیم گرفت.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: دشمنان انقلاب در پس همه حوادث و اتفاقات اخیر در کشور به دنبال ضربه زدن به ایران پیشرفته و قدرتمند هستند.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه دشمنان ایران به میدان آمدند تا با سوءاستفاده از اعتراضات به وجود آمده، کشور را به سوی ناامنی ببرند که با رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم، نقشه‌های آنها ناکام ماند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این که این تیم دشمنان و رقبای زیادی دارد گفت: مهم این است که تیم ما از همه اینها قویتر است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ