منابع خبری در انگلیس با انتشار تصاویری از افزایش سرقت با تهدید سلاح سرد در لندن خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین وزیر در امور ارتباطات از مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پیرامون اختصاص باندهای فرکانس به اپراتورهای ارتباطی برای پوشش نسل پنجم تلفن همراه در سراسر کشور خبر داد.
پس از درگیری مرگبار بین باندهای رقیب در یک زندان، ۹۰ زندانبان در اکوادور گروگان گرفته شدند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق، وزش بادهای شدید همراه با گردوخاک پدیده غالب است.
در حالی چهارشنبه گذشته بیشینه دمای هوا در زابل به ۵۰.۸ درجه سلسیوس رسید که با تشدید وزش بادهای ۱۲۰ روزه، دمای این شهر قدری تعدیل شد و در شبانه روز گذشته به ۴۵.۷ درجه سلسیوس رسید.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وزش بادهای لحظه‌ای در تهران، البرز و قزوین برای روز جاری و فردا پیش بینی می‌شود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشکیل باندهای مجرمانه توسط صهیونیست‌های مقیم امارات و به ویژه دبی خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در حالی که وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، در شبانه روز گذشته بیشینه سرعت وزش باد در هیرمند به ۹۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در روز های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک های تروریستی شدند.
پلیس فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد که در جریان تیراندازی شب گذشته در درگیری باندهای مواد مخدر در بندر مارسی فرانسه، دست کم سه نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری ایمان رزاقی راد در جلسه یکشنبه اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر ادامه روند مبارزه به مفاسد اقتصادی در این کشور، از متلاشی نمودن چندین شبکه قاچاق نفت و بازداشت افراد مرتبط با آنها خبر داد.
بامداد امروز نخستین پرتاب موشک شرکت «راکت لب» از خاک آمریکا به تاخیر افتاد زیرا وزش بادهای شدید سبب تاخیر در انجام این عملیات شد. قرار است این ماموریت امشب انجام شود.
شماری از فعالان محیط زیست با ورود و دراز کشیدن روی باندهای فرودگاه براندنبورگ برلین، موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شدند.
مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به زودی ضربه مهلکی به سرشبکه باندهای قاچاق پوشاک در کشور خواهیم زد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
باندهای سرقت‌های مسلحانه ناامنی در پایتخت انگلیس را تشدید کردند؛ در این فیلم دزدی سارقان از شهروندان انگلیسی را مشاهده می‌کنید.
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و متلاشی شد.
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک ها در اغتشاشات اخیر گفت: تاکنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شیشه شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت جزئی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ