با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره برکناری ایمان رزاقی راد در جلسه یکشنبه اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، درخواست عجیبی از مدیران بارسلونا برای پرداخت یکی از بندهای پاداشش داشت.
وزارت خارجه هیات حاکمه سرپرستی افغانستان در بیانیه‌ای ضمن اشاره به بازدید هیات فنی ایران از ایستگاه آب سنجی دهراود، ادعا کرد که هیات ایرانی بعد از مشاهده و اندازه گیری جریان آب سال جاری آبی را به مراتب کمتر از سال نرمال آبی ارزیابی کرده است.
یک نوع بندپای باستانی که ۲۵۰ میلیون سال قبل منقرض شده است، چشم‌هایی عجیب داشته که درک ساختار و کارکرد آن‌ها هنوز برای دانشمندان یک معمای حل نشده است.
دستور می‌دهند ماست‌بند را جلو مغازه‌اش آویزان کنند و ماست‌ها را داخل پاچه شلوارش بریزند تا آب آن گرفته شود و به قول معروف ماست کیسه شود. ماست بند‌های تهران هم بلافاصله بعد از شنیدن این خبر و از روی ترس همه ماست‌های‌شان را داخل کیسه می‌ریزند تا سفت شود.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
یکی از بندهای قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی، بعد از تشکیل جلسه شورای عالی صنایع دریایی (۱۹ اردیبهشت)، اجرایی می‌شود.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیم او عملکرد خوبی در بازی داشت و به خوبی ریتم بازی را کنترل کرد.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
روستای سامراد در دره سندهان هندوستان دارای آبشارهایی عجیب و غریب است. به هنگام وزش بادهای موسمی اتفاق جالبی برای این آبشارها می افتد. منبع: همشهری آنلاین
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به حجاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما جلسه علنی را پایان داده تا کمیسیون تلفیق رأس ساعت ۱۶ جلسه خود را برگزار می‌کند و نظر خود را درباره تمام بندهای ارجاعی بودجه اعلام کند.
پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطرح و بندهای دیگری از آن به تصویب رسید.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت.
شهرداری تهران بنرهای عجیبی در اطراف سفارت انگلیس در تهران نصب کرده است.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که برخی بندهای اساسنامه درباره انتخابات اجرا نشده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.
آیین امضای قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تبریز برگزار شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ