فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهزاده الولید بن طلال، تاجر معروف عربستانی و یکی از حامیان تیم الهلال، طی تماسی با نیمار به او خوش‌آمد گفت.
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
پاسخ سید حسین حسینی به تشویق هوادارن در حاشیه تقابل پرسپولیس - استقلال در چهارچوب هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر ایران 1401/02
مربی تیم سایپا در صحبتهایی تازه و تند به اظهارات سعید اخباری سرمربی چادرملو پاسخ داد.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
یک دانشجو خطاب به سعید جلیلی: اگر مسمومیت ها کار دشمن است، پس خیلی بی عرضه اید جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
علی باقری در ابتدا یکی از چهره‌های نزدیک به سعیدجلیلی را از تیم مذاکره حذف کرد و بعد تیم جلیلی در پاسخ، پیش‌نویس توافق را در بهمن‌ماه سال گذشته فاش کرد.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید علی حسینی اعلام کرده که فدراسیون به نامه‌هایش پاسخ نداده و مطابق با قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است.
این تهیه‌کننده بیان کرد:‌ من درخواست می‌کنم شرایطی فراهم شود تا فیلم به سرعت در شورای پروانه نمایش بررسی شود. اگر قرار است تنبیهی اتفاق بیفتد، بنده که در حال سپری کردن مسیر آن هستم و فکر می‌کنم کارگردان (سعید روستایی) هم همین مراحل را طی می‌کند. اگر اشتباهی مرتکب شده‌ایم، پاسخ آن را می‌دهیم ولی فیلم نباید آسیب ببیند و امیدوارم مسیر درست نمایش خود را طی کند.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
پاس گل سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله بولدکلاب صدرنشینی خود در لیگ یک دانمارک را حفظ کند.
وایله با پاس ستاره ایرانی خود توانست به برتری ارزشمند مقابل نیکوبینگ دست پیدا کند.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی با انشار ویدیویی از سوال چندین جوان در پاسخ به سوالات آنان نوشت: در همین مدت فقط در تهران ۶نفر از مدافعان امنیت که می‌گویند قدرت و اسلحه در دست دارند شهید شدند درحالیکه کسی از طرف مقابل کشته نشده است.
خاتمی: آنچه در جامعهٔ ما جاری‌ست و می‌توان ریشه های آن را از دیرباز جستجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت -از هر طرف که باشد- دلها را آزرده می‌کند.
شب گذشته سعید عزت‌اللهی با یک پاس گل تیمش را از شکست نجات داد.
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: بررسی ما از نظرات ایران اکنون به پایان رسیده است. ما امروز به اتحادیه اروپا پاسخ دادیم.
احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک ایران را مبلغ 10 هزار دلار بابت انصراف تیم امید از بازی‌های کشورهای اسلامی جریمه کند.
هافبک استقلال واکنش جالبی به شایعات مطرح شده پیرامون جدایی اش از این تیم ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ