اسماعیل محبی‌پور گفت: تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز با وجود همه تلاش‌ها به هلاکت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
تجربه تنهایی یا انزوای اجتماعی با افزایش خطر مرگ زودرس در اثر بیماری‌های خاص مرتبط است. این موضوع توسط یک تیم تحقیقاتی در چین تایید شده است.
همسر ادوین فن در سار، اسطوره منچستریونایتد، تایید می‌کند جان همسرش در خطر نیست.
در سال‌های غیبت مسعود رجوی، سران این سازمان وعده های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند. حال مهدی احمد‌ زاده کارشناس امور امنیتی و بین الملل در گفت و گو با جماران خبر مرگ رجوی را تایید کرده است.
در سال‌های غیبت رجوی، سران سازمان منافقین وعده‌های تو خالی فراوانی را به بقایای تشکیلاتی خود برای بازگشت رجوی داده بودند.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نیابت از موساد، مرگ یکی از افسران بازنشسته موساد در حادثه واژگونی قایق تفریحی در ایتالیا را تایید کرد.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
متهم در جریان یک نزاع مردی قصاب را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شه بود.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
مرگ «کریستین آتسو» بازیکن غنایی در زلزله ترکیه با پیدا شدن جنازه او تایید شد.
براساس آنچه که مقامات سفارت و کنسولی ایران در ترکیه تایید می‌کنند در جریان زلزله اخیر ترکیه تاکنون مرگ ۶ ایرانی تایید شده است.
جعفر عسگری، رئیس انجمن فوتبال قطع عضو ایران روز پنجشنبه خبر از فوت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه داد و گفت: مرگ محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی در زلزله ترکیه تایید شده است.
حجم آتش به قدری زیاد بود که به مغازه مبل سازی سرایت کرده بود. آتش نشانان همزمان با اطفا، عملیات جستجو را نیز آغاز کردند و در حین خاموش کردن آتش در قسمت موتورسازی متوجه یک فضایی برای استراحت می‌شوند که یک زن و مرد جوان در آن حضور داشتند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که هر دو جان خود را از دست دادند.
منابع نزدیک به القاعده به دیلی بیست گفتند که طالبان از القاعده خواسته‌اند که مرگ الظواهری را تایید یا رد نکند. یکی از اعضای ارشد این گروه گفت: "پنهان کردن مرگ ظواهری نتیجه تفاهمات پنهانی بین طالبان و القاعده است. "
پس از درگذشت گرانت وال خبرنگار آمریکایی، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد.
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
مرگ صدها و بلکه هزاران کارگر در آماده‌سازی قطر برای میزبانی جام‌جهانی باعث شده که این تورنمنت خونین‌ و پرحاشیه باشد.
وزارت امور خارجه آمریکا با گذشت یک روز در بیانیه ای مرگ شهروند این کشور در عراق را تایید کرد.
آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید نمودند: اگر این دو اصل روشن بشود که چه کسی ما را آفرید؟ و بعد هم به کجا میرویم؟ آیا می پوسیم یا از پوست به در می آییم؟ تمام غائله اخیر می خوابد، مرگ از مهمترین عوامل تربیت است که این غائله را می خواباند.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
وزارت امور خارجه آمریکا کشته شدن یک تبعه این کشور در حمله ایران به مواضع تروریست های کومله در اقلیم کردستان عراق را تایید کرد.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
هماهنگ کننده امنیت ملی در ارتباطات راهبردی آمریکا می گوید این کشور شواهد دی ان ای برای اثبات مرگ سرکرده گروه القاعده ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ