جعفر عسگری، رئیس انجمن فوتبال قطع عضو ایران روز پنجشنبه خبر از فوت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه داد و گفت: مرگ محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی در زلزله ترکیه تایید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
ویدیویی از نوازندگی مرد جوان در مترو مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت.
زباله‌هایی که در سوم ژوئیه رها شدند، باقی‌مانده یک مجموعه از پیاده‌روی‌های فضایی هستند که برای نصب آرایه‌های خورشیدی جدید انجام شدند تا منبع تغذیه ایستگاه فضایی بین‌المللی را تقویت کنند. آرایه‌های خورشیدی به طور طبیعی همراه با باتری‌ها تخریب می‌شوند. بنابراین، فضانوردان به نصب آرایه‌ها و باتری‌های جدیدی پرداختند که آخرین آن در ۱۵ ژوئن بود.
فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیرو‌های امنیتی منتشر شد.
برگزارکنندگان برق سال را قطع کردند و مردم با لباس‌های محلی در سالن رقصیدند. این ویدئو را جواد حیدریان در توئیتر خود منتشر کرده است.
در ادامه می‌توانید ویدئویی قدیمی و دیده نشده از اشغال ایران به دست ارتش متفقین در شهریور ۱۳۲۰ را مشاهده کنید.
در این ویدئو که در دهه ۲۰ هجری شمسی و همزمان با اشغال تهران توسط نیرو‌های متفقین ضبط شده است، می‌توان عبور و مرور نیرو‌های خارجی در خیابان‌های تهران را مشاهده کرد.
کورت زوما، مدافع وستهام، پس از پخش ویدئویی از لگد زدن و سیلی زدن به گربه‌اش، می‌گوید که شرایط سختی را سپری کرده است.
در ساعت ۱۴:۰۰، سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال، آزاد شد.
بارش باران عصر امروز در دومین ماه بهار در شهر تبریز را ببینید.
اولین تمرین مارادونا برای تیم ملی آرژانتین در سال ۱۹۹۳ بعد از اتمام ۲ سال محرومیت به علت مصرف کوکائین را در این ویدئو ببینید.
اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه‌های مترو تهران ببینید.
لحظه‌ی تلخ ایست قلبی امیرحسین شیرچی ۲۳ ساله، بازیکن شهدای بابلسر مقابل تیم نفت و گاز گچساران که حین انتقال به بیمارستان درگذشت.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از برخاستن توفان نمک در قست‌های آبگیری نشده دریاچه ارومیه حکایت دارد.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از برخاستن توفان نمک در قست‌های آبگیری نشده‌ دریاچه ارومیه حکایت دارد.
‌ ویدئویی از لحظه از پا درآوردن تیرانداز دبستان در شهر «نشویل» منتشر شده است. این ویدئو که توسط دوربین متصل به یک مامور پلیس ضبط شده است، از لحظه ورود ماموران پلیس به ساختمان مدرسه تا از پا درآمدن تیرانداز را فقط در طول حدود دو دقیقه نشان می‌دهد. صبح روز دوشنبه، در یک دبستان در شهر «نشویل» در ایالت «تنسی» آمریکا، یکی از دانش‌آموزان سابق این مدرسه اقدام به تیراندازی به سوی دانش‌آموزان و کارکنان دبستان کرد. در پی این تیراندازی، سه کودک و سه بزرگسال کشته و چند نفر نیز مجروح شدند.
دو نوجوان در مترو با همخوانی آهنگ معروف محسن ابراهیم‌زاده، لحظات مفرحی را برای مسافران رقم زدند.
تصاویر جدید از لحظه وقوع زلزله دوم ترکیه با قدرت ۷/۸ ریشتر را ببینید.
در ویدئوی زیر صحبت‌های مارال فرجاد را درباره زمانی که متوجه بیماری مادرش شد می‌شنوید.
یک دوچرخه سوار به ارتفاعات سالباخ هینترگلم در اتریش رفت تا از بالای کوه با دوچرخه پایین بیاید. حرکات نمایشی او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می‌کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم‌تر شده است.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
جنگ جهانی دوم در اروپا با تسلیم آلمان به متفقین غربی و اتحاد جماهیر شوروی در اواخر ماه آوریل و اوایل ماه مه سال ۱۹۴۵ به پایان رسید.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ