پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۰ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۲ یک روز زودتر یعنی ۱۹ مرداد، به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
معاون وزیر کار گفت: یارانه قطعا قطع نمی‌شود و به قوت خودش باقی است، اما افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع اعتباری که جدید است به صورت مشروط روی یارانه ما سوار می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۳ هزار ناشر در نمایشگاه کتاب حضور دارند و نظام حمایتی یارانه‌ای نمایشگاه را گسترش دادیم و دو برابر شده است.
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۵ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه قابل برداشت است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور با اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف شد در سال آینده ضمن حذف یارانه پردرآمدها، نسبت به شناسایی و ثبت متقاضیان جدید یارانه اقدام کند.
طرح بنزینی کمیسیون تلفیق برای افراد فاقد خودرو؛ این خبری بود که هفته گذشته از سوی سخنگوی این کمیسیون رسانه ای و تاکید شد: قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا نمی کند، اما برای خانوارهای فاقد خودرو، سهمیه بنزین در نظر گرفته خواهد شد.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
‌مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی اطمینان دارد که با اجرای این طرح یارانه هیچ کسی قطع نخواهد شد و کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از معیشت و کمک به سبد غذایی خانوار در حال اجراست.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات گفت: سال گذشته یارانه مربوط به میوه شب عید هرز رفت زیرا کار کارشناسی برای استفاده از این یارانه انجام نشده بود.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مابه‌التفاوت قیمت قبل و بعد از حذف ارز ترجیحی، به ازای سبدی شامل ۱.۵ کیلوگرم مرغ، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز، یک شانه تخم مرغ، ۸ کیلوگرم لبنیات و ۷۰۰ گرم روغن در انتهای خرداد، ۱۸۵ هزار تومان بود که اکنون به ۲۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی ۴۰ درصد آب‌رفتن یارانه نقدی.
معاون سازمان تعاون روستایی کشور گفت: برای تنظیم بازار میوه شب عید امسال، یارانه‌ای در نظر گرفته نشده است و تنها در موارد خیلی خاص با تشخیص کارگروه استانی، نرخ میوه برای اقشار آسیب پذیر به صو
طبق گزارشی که در مجلس قرائت شد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ اقدامی برای افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل انجام نداده است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۲ مربوط به آذرماه ۱۴۰۱ امشب ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز می‌شود.
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه قابل برداشت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ