بنا به یک ادعا رسانه‌ای، نیروی هوایی رومانی دو جنگنده روسی را در نزدیکی مرز هوایی خود رهگیری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طیف در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ با القای ناتوانی دستگاه امنیتی کشور، مدعی شد که حاکمیت به جای تمرکز بر حجاب زنان، باید به سراغ مقابله با گروهک‌های تروریستی برود. اما این جهت‌گیری و این واکنش به حادثه شاهچراغ، در حقیقت عملیات روانی اتاق فرمان دشمن را لو داد.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
میدل ایست‌ای مدعی است، زمانی که علی باقری کنی، مذاکره کننده ایران درمیانه رایزنی‌ها هسته‌ای قرار داشت، شمخانی گزارش‌های محرمانه را در اختیار چند نفر از جمله سعید جلیلی قرار داده بود. ادعایی که تایید نشده است. به ادعای میدل ایست ای، شمخانی یکی از مخالفان سرسخت برجام بود. او در دوران ریاست حسن روحانی و فارغ از خواست رئیس جمهوری وقت برای انجام رایزنی‌های هسته‌ای به وین نرفت.
ماجرا بر سر این است که نظریه‌پرداز مورد علاقه صداوسیما که صبح جمعه‌ها آنتن تلویزیون را در اختیار دارد به بهانۀ اعدام فردی به نام علیرضا اکبری به اتهام جاسوسی برای انگلستان مدعی شده بود او در ستاد روحانی بوده و به این هم بسنده نکرده و افزوده بود: «دور و بر روحانی از این آدم‌ها هستند اگر خودش نباشد.»
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
فابریتزیو رومانو مدعی است لیونل مسی از یک ماه پیش تصمیم خود را برای ترک پاری سن ژرمن گرفته است.
کیهان نوشت: با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.
روحانی پس از طی دوره سکوتِ حاصل از عملکرد منفی دولتش، مدتی است به سیاست بازگشته و کنشگری سیاسی خود را با هدف حضور در انتخابات مجلس آغاز کرده است.
فابریتزیو رومانو مدعی شد تونی کروس، ستاره خط میانی رئال مادرید، قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرده است.
پرسپولیس حداقل برای ۲۴ساعت از دو رقیب بالانشین و مدعی خود پیشی گرفت تا بیشترین فشار روانی را به اردوی استقلال و سپاهان وارد سازد. کورسوی اميدی هم نفت مسجدسلیمان ایجاد شده است
رقابت های تنیس فیوچرز در هفته نخست با قهرمانی نماینده رومانی در جزیره کیش به پایان رسید.
عنوان قهرمانی انفرادی مسابقات تور جهانی تنیس به ورزشکار رومانی رسید.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
وزارت دفاع رومانی ادعای فرماندهی ارتش اوکراین مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی این کشور را تایید نکرد.
ارتش اوکراین در ادامه جریان سازی های ضد روسی خود، مدعی نقض حریم هوایی دو کشور مولداوی و رومانی از سوی روسیه شد.
این روز‌ها در فضای مجازی با صفحات پر زرق و برقی روبه‌رو می‌شویم که می‌خواهند در کم‌ترین زمان، مشکلات روانی ما را حل کنند، یا اینکه ظرف مدتی کوتاه ما را به موفقیت‌های بزرگ و ثروت‌های کلان برسانند، صاحبان این صفحات همان افراد بدون تخصصی هستند که به «روانشناسان زرد» مشهور شده‌اند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عباس امیری‌فر، مدعی شده که یکی از انتصاب‌های عزت الله ضرغامی در وزارت گردشگری، «خواهرزاده‌ی همسر برادر حسن روحانی» است.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا صورت نگرفته است.
وزارت خارجه رومانی امروز از اخراج یک دیپلمات روسیه از بخارست به بهانه تحولات اوکراین خبر داد.
روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ