بیش از ۱۳۵۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان دیماه، طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بین کرکس‌ها و چند کفتار که آن‌ها هم سهم خود را می‌خواستند، دعوا‌هایی در گرفت.
به طور کلی بانوان در تصادفات جرحی سهم کمتری دارند، اما آمار تصادفات خسارتی آن‌ها بیشتر به نظر می‌رسد.
پنجمین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۲ در پنجمین روز از فصل تابستان با ورود شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به بازار اول انجام شد. در عرضه اولیه کتوسعه به هر کد چند سهم رسید؟
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
امروز نخستین عرضه اولیه سال انجام شد که طی آن سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس تهران عرضه شد. در این عرضه اولیه به هر کد چند سهم پی پاد رسید؟
امروز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با نماد "وکغدیر" به روش قیمت ثابت عرضه شد، به هرکد چند سهم رسید؟
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار چقدر شد؟، عرضه مجدد ربع سکه در بورس کالا، پیش بینی بورس | فردا بازار سرمایه صعودی خواهد بود؟، خبر‌های مهم از افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها منتشر شد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ بهمن، نحوه خرید و قیمت ربع سکه در بورس اعلام شد، در عرضه اولیه غدانه به هر صندوق چند سهم رسید؟، عرضه ۳ خودرو در بورس متوقف می‌شود؟، رشد ۵۰ درصدی نماد تحلیل شده نبض بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
فاز دوم سهام شرکت پیشگامان و دانش آرامیس (تپسی) برای عرضه به میزان ۱۰ درصد از کل سهام شرکت از امروز ۱۸ مهرماه پذیره نویسی می‌شود که این رقم معادل ۲۴۶ میلیون سهم قابل عرضه برای متقاضیان در بازار سرمایه خواهد بود. جزییات این عرضه را در این مطلب می‌خوانیم.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
بررسی صورت‌های مالی و لیست مشتریان تسهیلات کلان بانک پاسارگاد نشان می‌دهد این بانک، ۶۸ درصد از ارزش تسهیلات کلان خود را به مشتریان ذی‌نفع واحد اختصاص داده است که بالغ بر ۸۰ درصد از این مشتریان، شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی وابسته به خود بانک پاسارگاد هستند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.
بازیکنی که در یک مسابقه لیگ منطقه ای به یک داور زن حمله کرده بود، مادام العمر از حضور در میادین محروم شد.
عضو ناظر شورای عالی بورس با اعلام نتیجه جلسه با فعالان و ادعای تعارض منافع در تمام ارکان گفت: سازمان بورس باید جرئت حذف دامنه نوسان و اصلاح شاخص را داشته باشد.
بازارگردان‌ها برای استفاده از ظرفیت موجود در تبصره یک ماده ۱۵ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی می‌توانند درخواست خود را در صفحه‌ای که به همین منظور در سامانه فراسا طراحی شده است، ثبت کنند.
پیش از میرکاظمی هم، طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این نکته اشاره کرده بود که اگر معترضین در پایش وزارت کار جزو ۹ دهک ابتدایی تشخیص داده شدند، تنها یارانه واریزی اردیبهشت ماه برای این افراد قابل برداشت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ