وضعیت حج تمتع در سال ۱۴۰۲ هنوز نامعلوم است، مذاکرات کشور‌ها با وزارت حج عربستان آغاز نشده و سهمیه‌ای حج پیش‌رو نیز همچنان نامشخص است. با این وجود، معاون سازمان حج و زیارت می‌گوید: «اولویت در حج آینده با ودیعه‌گذارانی است که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند»؛ همان افرادی که سه دوره از حج جا مانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: در مساله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد لذا موضوع آموزش در این خصوص بسیار ضروری است.
وزارت صمت در نامه‌ ای اعلام کرد که انواع گوشت تازه یا سردکرده به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) منتقل شدند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جوانان آبادانی در طرح توسعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان باید در اولویت جذب و استخدام باشند و اجازه جذب غیر بومی را در این فاز پالایشگاه نخواهیم داد.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
سفیر جدید ایران در کویت پیش از عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
رئیس‌جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: جانمایی جدید اقتصاد ایران در منطقه اولویت برنامه هفتم توسعه باشد.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید اسدی در روزهای آینده تصمیم خود را نهایی خواهد کرد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تأمین آب مشهد بر شهرستان دیگری اولویت ندارد و در این موضوع نیاز آبی شهرستان های استان یکسان است.
استفانو پیولی، مربی میلان انتظار دارد تیمش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند تا حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان فصل بعد داشته باشد. اولویت هم خرید یک مهاجم است.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به خشکسالی و کمبود آب در استان گفت: اولویت ما تامین آب شرب سالم برای مردم است.
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
سرمربی فولاد خوزستان اولویت اصلی خود را تمدید با بازیکنان فعلی قرار داده و سپس در بازار نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکن خواهد رفت.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت طرح یاریگران زندگی در استان روستاها خواهد بود، گفت: تولید ثروت و اشتغال و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، محورهای این طرح است.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال خوب متقاضیان حج، اکنون ۸۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده و برای اولویت های اول و دوم فراخوان داده شد.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
خانواده‌های شاهد و ایثارگری که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام شده‌اند، اولویت امسال اعزام به حج هستند.
معاون سازمان حج و زیارت، اولویت های اعزام حج تمتع در سال آینده را تشریح کرد.
معاون سازمان حج و زیارت، اولویت های اعزام حج تمتع در سال آینده را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ