هوشنگ نصیرزاده می‌گوید اسدی در روزهای آینده تصمیم خود را نهایی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
جیانی اینفانتینو می‌گوید توسعه فوتبال زنان اولویت اول او و همه دست اندرکاران فیفا است.
بازیکنان مدنظر جواد نکونام یکی پس از دیگری راهی اصفهان و تبریز شدند و اولویت های دوم او سر از کرمان درآوردند تا استقلال هیچ دوئل نقل و انتقالاتی را پیروز نشود.
برای امیر تا الان واقعگرایی بر احساس اولویت داشته و به نظر همین سرنوشت حرفه ای او را رقم خواهد زد.
کیوان زرگری، کارتونیست روزنامه هم میهن، موضوع امروز کاریکاتور خود را به سخنانی از ضرغامی درباره اولویت بندی مردم در حوزه گردشگری که گفته بود «سرویس بهداشتی اولویت اول مردم است، نه کنسرت و حجاب» اختصاص داده و با زبانی طنز به نقد او پرداخته است.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری امروز خود درباره انتقادهای مهدی طارمی دقایقی به صحبت پرداخت.
احترام سنگ بنای هر رابطه سالم است. وقتی با کسی هستید که به شما احترام می‌گذارد، با مهربانی، ملاحظه و قدردانی با شما برخورد می‌کند. وقتی کسی با شما محترمانه رفتار می‌کند، نشان می‌دهد که اهمیت رفتار با مهربانی و وقار با دیگران را درک می‌کند. این بدان معنی است که او می‌تواند فراتر از نیاز‌ها و خواسته‌های خود را ببیند و رفاه رابطه شما را در اولویت قرار دهد.
گزارش ها حاکی از این است که زین الدین زیدان خواهان بازگشت به دنیای مربیگری بوده و یوونتوس، اولویت او است.
با وجود اینکه کریستوف گالتیه قصد دارد فصل بعد در جمع پاریسی ها بماند، ممکن است نظر مدیران باشگاه راجع به او تغییر کند.
مینا بونینو، همسر فدریکو والورده، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به اتفاقات رخ داده بین این بازیکن و الکس بائنا واکنش نشان داد.
این کشف جدید توسط «راسل انگلمن»، دانشجوی دکترای دانشگاه کیس وسترن در آمریکا حاصل شده است. او در دوران کرونا مشغول بررسی گونه Dunk در موزه طبیعی کلیولند بود که با ابهامی درباره تناسب اندام این آبزی مواجه شد و درنهایت به این جواب رسید. او در ابتدا از کشفی که درباره جثه کوچک‌تر این هیولای دریایی داشت، سرخورده شد، اما درنهایت پذیرفت که کشف حقیقت از هر چیزی دیگر مهم‌تر است و باید اولویت بالاتری داشته باشد.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
در پی اس جی تمدید با کیلیان امباپه را مهمتر از ماندنی شدن لیونل مسی می دانند و قصد دارند قبل از اتمام فصل جاری، کار تمدید با او را نهایی کنند.
چین از "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور ایران در جریان سفر اخیر او به پکن استقبال مودبانه‌ای به عمل آورد. با این وجود، اولویت‌های استراتژیک چین جای دیگری می‌باشد و پکن ایران را در اولویت استراتژیک خود قرار نداده است.
گلر جوان هوادار اولویت در ضربات پنالتی را به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه این تیم می‌دهد که در دقایق پایانی به جایش وارد زمین شد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد هری کین را اولویت اول نقل و انتقالاتی باشگاه می‌داند و مصمم است او را تابستان آینده به اولدترافورد منتقل کند.
رئال مادرید خرید جود بلینگام، هافبک ارزشمند دورتموند، را در اولویت قرار داده و حاضر است 110 میلیون یورو برای انتقال او هزینه کند.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
ژابی آلونسو معتقد است که لورکوزن و او با یک ذهنیت برنده به موفقیت خواهند رسید.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ