با اعلام عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، روز شنبه از این پس تعطیل خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم شمس آذر و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به اتمام رسید.
تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در دومین هفته از لیگ برتر بیست‌وسوم مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.
باشگاه استقلال خوزستان در اقدامی جالب توجه قصد دارد از بازیکنان تیم‌های جنوبی برای تقویت خود در لیگ برتر سود نبرد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور با نتیجه سه یر یک به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه دستگردی تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان تهران در هفته بیست هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتسال جوانان ایران و افغانستان به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
پاکو خمس در شبی که علاوه‌بر تراکتوری‌ها میلیون‌ها هوادار تیم‌های دیگر منتظر بردشان بودند، سپاهان را شکست داد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با یک پنالتی جنجالی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
دیدار تیم های ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران و قرقیزستان به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.
ساعت بازی تیمهای پرسپولیس و سپاهان از 17 به 15 تغییر کرد.
جدال تیم‌های صدرنشین کنفرانس شرق لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.
هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و شمس آذر قزوین و همچنین تساوی خیبر، فجر و پارس به پایان رسید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر همشهری خود دو امتیاز به نفع تیم های بالانشین جدول از دست داد.
برخی از آن نفرات هم اکنون در تیم‌های بالای جدول مثل استقلال و پرسپولیس حاضر هستند و با همین سابقه کوتاه هم مبلغ قرارداد بیشتری مطالبه می‌کنند و هم برای تاخیر اعزام به سربازی بهانه لازم را به دست آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ