دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
گروه خودروسازی سایپا طبق قانون و بر اساس قیمت گذاری شورای رقابت، خودروهای چانگان وارداتی خود را به ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی، عرضه خواهد کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پلمب اماکن عمومی گفت: در ارتباط با اماکن عمومی و تجاری در قوانین مختلف به این موضوع توجه شده است و در قانون نظام صنفی و سایر قوانین مربوطه برای این موضوع پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و در شرایط کنونی هم براساس همین موازین اقدام شده است.
نماینده ادوار مجلس گفت: امام به انحصارطلبی که بعد از ایشان مُد شد، اعتقاد نداشت و عمل نکرد ... در تاریخ بماند، در همین دوره آخر، من کاندیدای مجلس شدم یکی از دوستانی که به لحاظ فکری نسبتاً با من نزدیک است و عضو شورای بررسی صلاحیت‌ها بود، به من گفت که صلاحیت شما را بر اساس نامۀ ساواک در سال ۵۴ رد کردند!
بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بانک تجارت طی سال 1401 در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه نخست را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
بر اساس یک مطالعه جدید که نشان می‌دهد نابینایی، توانایی فرد را در احساس سیگنال‌های درونی بدن افزایش می‌دهد، افرادی که نابینا هستند در تشخیص ضربان قلب خود بهتر عمل می‌کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
مشکل انسداد روده بر اساس بررسی‌های به عمل آمده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.
بر اساس یک مطالعه جدید، وقت گذراندن در بیرون از منزل و بودن در طبیعت، جنگل، دریا و و هرآنچه که تداعی‌گر یک طبیعت زنده است، می‌تواند نیاز به دارو‌های اضطراب و دیگر دارو‌ها را کاهش دهد.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
رئیس قوه قضاییه گفت:قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم حتی اگر سلیقه ما درست و صواب باشد.
دبیر شورای نگهبان گفت: عمل بر اساس تقوا و صداقت باید سرلوحه مدیران و مسئولان شورای نگهبان قرار گیرد تا در انجام وظایف خود دچار سستی یا خروج‌ از مدار اخلاق، انصاف و عدالت نشوند.
بر اساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای ۸۳ درصدی خانم‌ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، کلیه بانک‌های دولتی باید خدمات بانکداری الکترونیک خود را به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند که متاسفانه تاکنون غیر از بانک مرکزی هیچ کدام از بانک‌ها به تکلیف قانونی خود عمل نکرده‌اند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده، با امضای اسناد مهم همکاری در حوزه‌های مختلف در آینده نزدیک پایه‌های حقوقی روابط ایران و صربستان تقویت می‌شود.
وزیر ارتباطات در واکنش به اخبار مبنی بر استارلینک گفت: اگر هر اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای بر اساس قواعد بین‌المللی و قواعد جمهوری اسلامی عمل کند، استقبال هم می‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.
پلیس: بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز ۲۶ شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی‌های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ