مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در تیم پورتو عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد و بالاتر از لیونل مسی ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
طی یک سال اخیر شش مهاجم پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند تا آماری عجیب به جا بگذارند.
تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی قرار گرفتند، اما نهایتا در این تیم ماندگار شدند، فسخ قراردادهایی که به قرارداد جدید ختم شده است.
شنیده می‌شود با تصمیم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدیر آکادمی این باشگاه توبیخ شده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
شخصی که از استقلال طلب داشت، کامپیوتر و چاپگر باشگاه را با خود برد!
تیم ملی تنیس ایران با کسب سه پیروزی در گروه ۳ دیویس کاپ و پس از حدود نیم قرن به گروه دو جهانی این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی تنیس ایران با کسب سه پیروزی در گروه ۳ دیویس کاپ و پس از حدود نیم قرن به گروه دو جهانی این رقابت‌ها راه یافت.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، رسما اعلام کرد که در صحبتی که با اریک تن‌هاخ داشته متوجه شده که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده است.
اسطوره فوتبال ایران در شرایطی بار دیگر موفق شد یک صعود به دسته بالاتر را در کارنامه خود ثبت کند که اکنون درگیر اتفاقاتی عجیب شده است.
یک داور مصری تصمیم گرفت تا با کارت قرمز، سه توپ جمع کن را اخراج کند.
به احتمال قریب به یقین عکسی که از مرحوم پوراحمد منتشر شده است در تاریخ عکاسی ایران ماندگار می‌شود. همانطور که تصویر جسد هدایت در تاریخ ماندگار شد. این اتفاق برای خانواده آن مرحوم بسیار سنگین تمام می‌شود و ترومای شدیدی را بر روان‌شان تحمیل می‌کند. اما عکس بی‌رحم است.
جریان اصولگرا و دولت فعلی برای ماندگاری در قدرت به شدت به اتفاق اخیر و پیامد‌های مثبت آن نیازمند بود. حال اگر توان حفظ و اداره آن را داشته باشد، می‌تواند به تثبیت و تقویت موقعیت خود در آینده از جمله انتخابات ۱۴۰۴ امید بالایی پیدا کند. این فرصت برای رییسی هم از آن جهت مغتنم است که می‌تواند کاندیدا‌های اصولگرا در انتخابات بعدی که رویای حذف او و استقرار در پاستور را دارند، سر جای‌شان بنشاند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی «از دماوند تا خلیج فارس» به مناسبت ایام دهه فجر به عنوان اتفاقی ماندگار در ورزش همگانی یاد کرد.
سیامک نعمتی اما یک چهره استثنایی است که با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس، در این تیم ماندنی شد. چرا؟ اگر کنجکاوید که دلیل این اتفاق نادر را بدانید تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
فارغ از دیالوگ‌ها، به سراغ تیتراژ‌های ماندگار سریال‌های تلویزیونی برویم که زمانی نه، چون حالا، نقطه قوت و از عناصر شهرت یک سریال بودند. اتفاقی که این روز‌ها کمتر شاهد آن هستیم و دیگر خبری از خلق آثار ماندگار برای تیتراژ‌های تلویزیونی نیست. برای تجدید خاطرات و یادآوری آثار ارزشمندی که روزی از قاب تلویزیون شنیده شدند، بر بهترین و ماندگارترین تیتراژ‌های تلویزیون مروری داشته‌ایم.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده است. از گرفتن پنالتی رونالدو تا لگد به صورت اسطوره فوتبال پرتغال!
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی اتفاق ماندگاری را رقم بزند و از گروهش صعود کند.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ