وزارت امور خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر آلمان در اعتراض به‌بازداشت ۲ روزنامه‌نگار روزنامه «دیلی صباح» در فرانکفورت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
بر اساس گفته آقای کنعانی که "مشارکت بالا نشانه پیروزی مردم‌سالاری در ترکیه است" چنانچه در جایی دیگر مشارکت به خاطر قلع‌و‌قمع کاندیداها یا احساس بی‌اثری مشارکت در انتخابات یا بی‌قدرتی منتخبان پایین آمده باشد، نشانه چیست؟
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۲۰ اردیبهشت نشست وزرای خارجه سوریه، ترکیه، ایران و روسیه برگزار می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
وزارت خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر آمریکا در آنکارا خبر داد.
وزارت امور خارجه آمریکا از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به آلمان، ترکیه و یونان که از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی لاوروف با همتای ترکیه ای خود در ارتباط با زمین لرزه شدید امروز در ترکیه خبر داد.
وزارت امور خارجه ترکیه، سفیر نروژ در آنکارا را در پی اجازه مقامات این کشور به گروه های افراطی برای اهانت به قرآن کریم در خاک نروژ، احضار کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه به اتباع این کشور برای سفر به آمریکا و اروپا با توجه به تشدید اقدامات ضد اسلامی و نژادپرستانه هشدار داد.
وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفیر هلند در آنکارا احضار شد و ما این اقدام شنیع و نفرت انگیز را محکوم و به آن اعتراض کردیم. از هلند خواستیم که اجازه چنین اقدامات تحریک آمیزی را ندهد.
وزارت خارجه ترکیه سفیر سوئد را به دلیل برنامه ریزی برای آتش زدن قرآن احضار کرد.
وزارت خارجه سوئد، اقدام دولت ترکیه در لغو سفر رئیس پارلمان سوئد به آنکارا را قابل درک ارزیابی کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه سفیر سوئد در آنکارا را به علت اعتراض به فعالیت های «پ ک ک» در استکهلم احضار کرد.
وزارت خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای از احضار سفیر سوئد در این کشور خبر داد.
مسئول امور کنسولی وزارت امور خارجه آمریکا از استانبول و آنکارا دیدن خواهد کرد.
پس از آنکه رژیم صهیونیستی ایریت لیلیان را به عنوان سفیر خود در آنکارا معرفی کرده، وزارت خارجه ترکیه، شاکر اوزکان تورونلر را سفیر این کشور در تل‌آویو تعیین کرد.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که هیئتی از وزارت کشور در ادامه رایزنی‌ها در راستای عضویت استکهلم در ناتو به ترکیه سفر خواهد کرد.
وزارت خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر یونان در این کشور و نیز ارسال یادداشت اعتراض‌آمیز آنکارا به آمریکا در خصوص استقرار سلاح در جزایر نزدیک به سواحل ترکیه خبر داد.
وزارت خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر یونان در آنکارا خبر داد.
پس از اینکه رژیم صهیونیستی و ترکیه درباره تبادل سفیر توافق کردند، وزارت خارجه تل آویو سفیر خود در آنکارا را تعیین کرد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز تصریح کرد: گذشته استعماری فرانسه باعث اتهام زنی‌های پاریس به سایر کشورها است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی سانحه جاده‌ای در استان غازی آنتپ ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن دهها تن از شهروندان این کشور شد را به دولت و ملت ترکیه تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای معاونان وزارت امور خارجه در دولت جدید تغییر یافته است و حدود ٤٠ سفیر نیز تعیین یا جابجا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ