سخنگوی وزارت خارجه آلمان مدعی شد که این وزارتخانه سفیر جمهوری ایران در این کشور را به دلیل اعتراضات اخیر ایران احضار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
رسانه‌ های جمهوری آذربایجان از احضار «سید عباس موسوی» سفیر ایران به وزارت خارجه این کشور خبر می دهند.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.در این دیدار، طرف آذربایجانی فهرستی از تعدادی از مطالب منتشر شده در رسانه های ایرانی علیه آذربایجان را به موسوی ارائه داده است.
وزارت امور خارجه اتریش در ارتباط با صدور حکم حبس برای یک شهروند اتریشی در ایران، سفیر تهران را احضار کرد.
خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر از رسانه‌های گزارش دادند، وزارت خارجه اتریش سفیر ایران در اتریش را در اعتراض به صدور مجازات زندان برای «یکی از شهروندان» اتریشی در تهران احضار کرد.
بدنبال حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت امور خارجه کشور میزبان احضار شد.
سفیر ایران در هلند به وزارت امور خارجه این کشور فراخوانده شد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز از احضار سفیر ایران در برلین برای بار دوم در روزهای اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر ایران در برلین به دلایل حقوق بشری خبر داد.
در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه برخی مقامات اروپایی، «ماتیاس لنتز» سفیر سوئد در تهران در جایگاه ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به وزارت امور خارجه ایران احضار شد.
وزارت خارجه بلژیک امروز به بهانه محکومیت یک شهروند این کشور در ایران، سفیر تهران را احضار کرد.
روزنامه نروژی وی‌جی گزارش داد که وزارت خارجه نروژ از سفیر ایران خواسته تا فردا (سه‌شنبه، ۲۰ دی) به وزارت خارجه این کشور مراجعه کند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
دولت آلمان سفیر ایران در این کشور را به وزارت خارجه فراخواند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
وزارت امور خارجه هلند امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که در حمایت از اغتشاش‌گران، سفیر ایران را احضار می‌کند!
آنتونیو تایانی، وزیر خارجه ایتالیا روز چهارشنبه گفت که برای ابراز مراتب اعتراض کشورش به «نقض حقوق اساسی و آزادی‌ها» در ایران سفیر این کشور در رم را احضار می‌کند.
وزیر خارجه ایتالیا امروز از قصد این کشور برای احضار سفیر ایران در ساعات آینده به بهانه های حقوق بشری خبر داد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
مقام وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های ممکن را در واکنش متقابل به هر گونه اقدام نامتعارف طرف بریتانیایی مد نظر قرار خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ