مازیار زارع از روی سکوها بازی با تراکتور را تماشا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درست ۹ ساله بودم که برای اولین بار از خانه فرار کردم، هیچ کس و هیچ جا را نمی‌شناختم برای همین به گدایی در کوچه‌ها و خیابان‌ها افتادم؛ پدرم بعد از یک هفته مرا پیدا کرد و به خانه بازگرداند، ولی من در خانه دنبال مادرم می‌گشتم.
درست ۹ ساله بودم که برای اولین بار از خانه فرار کردم، هیچ کس و هیچ جا را نمی‌شناختم برای همین به گدایی در کوچه‌ها و خیابان‌ها افتادم؛ پدرم بعد از یک هفته مرا پیدا کرد و به خانه بازگرداند، ولی من در خانه دنبال مادرم می‌گشتم.
ادوین فن‌در سار با انتشار متنی اعلام کرد از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده است.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
نفتیها با کسب اولین پیروزی بعد از هفته‌ها دوباره نیرو گرفته‌اند و دیگر مصاحبه هم فرار نمی‌کنند.
تیم ملی در دومین مصاف تدارکاتی‌اش در فیفادی نوروزی مقابل کنیا سورپرایز شد و بیش از چیزی که تصور می‌کرد، اذیت شد. قلعه‌نویی به‌جای کسب اولین بردش در دوره جدید، می‌توانست نخستین باخت خود را تجربه کند که از این کابوس فرار کرد
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
پیمانکار مجتمع «رنسانس حاتای» که در زلزله اخیر حاتای ترکیه فروریخته، هنگام فرار به خارج از کشور در فرودگاه استانبول دستگیر شد.
سرپرست فناوری اطلاعات سازمان امور مالیاتی گفت: شناسایی و جلوگیری از فرار مالیاتی چالش‌هایی وجود دارد که اولین آن عدم همکاری دستگاه‌ها در تامین اطلاعات به‌هنگام برای سازمان امور مالیاتی است.
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.
داور آلومینیوم و فولاد پس از اعلام یک گل نسبت به اعتراض اراکی‌ها واکنشی نشان نداد.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در آستانه‌ متحمل شدن نخستین باخت خود در لیگ برتر ایران است.
عکس‌هایی که در اینجا ملاحظه می‌کنید، اولین ساعات ورود مهاجران اروپایی به آمریکا در ابتدای قرن بیستم را نشان می‌دهند؛ مهاجرانی که با رویای فرار از فقر با سختی از اقیانوس اطلس گذشته بودند.
مسی‌های کرمان در اولین فصل پس از بازگشت به لیگ برتر، به دنبال ثبات و حفظ سهمیه هستند.
جردن باروز برای اولین بار مقابل ایران باخت.
«محمدعلی محلاتی» معروف به سیاح در ۲۳سالگی، سفرِ ۱۸ ساله خود به دور دنیا (اقصی نقاط اروپا و آمریکای شمالی و همچنین کشور‌های شرق ازجمله ژاپن و هندوستان) را آغاز کرد. او جهانگرد معروف و نخستین ایرانی بود که پا به خاک قاره آمریکا گذاشت و به همین دلیل به حاجی سیاح معروف شد.
کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه منچستریونایتد را باز کند و تیمش را از حریف پیش بیاندازد.
شاگردان بردیف امروز در تبریز به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل هوادار هستند.
اولین تمرین پیام نیازمند در بازگشت به سپاهان ساعتی پیش در باغ فردوس برگزار شد.
پرسپوليس با فرار مهدی ترابی می‌توانست اولین گل خود در آزادی و در فصل جدید را جشن بگیرد که تیرک دروازه مانع از این اتفاق شد.
لارجی رمضانی، مهاجم بلژیکی آلمریا، اولین گل تیمش را در فصل جدید وارد دروازه رئال مادرید کرد.
کامبک لیورپول و فرار از باخت در اولین بازی با درخشش نونیز
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: شورای عالی فناوری سلامت به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عالی‌ترین جایگاه سیاستگذاری در این حوزه است.
ستاره الجزایری السد در نخستین بازی رسمی فصل جدید موفق به گلزنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ