معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: شورای عالی فناوری سلامت به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عالی‌ترین جایگاه سیاستگذاری در این حوزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است که حقیقتاً به میزان زیادی اجرایی شده است.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
بیست و نهمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه سوم تیرماه برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۱۰۰ میز تخصصی ذیل ۴ ستاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته که تعدادی از آنها مربوط به ستاد علم و فناوری است.
سمنان- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی فناوری است، گفت: ۲۰ درصد مصوبات در حوزه فرهنگ و مابقی در سایر حوزه ها هستند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر همکاری‌های دو کشور ایران و روسیه در حوزه علم و فناوری و بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب کلیات ایجاد بنیاد ملی علم ایران در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور خبر داد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از روزآمد سازی و تغییر بخش هایی از نقشه جامع علمی کشور براساس وضعیت فعلی و پیش بینی ۱۰ سال آینده کشور خبر داد.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکزملی فضای مجازی گفت: ما برای زندگی مردم در فضای حقیقی براساس آموزه‌ها و تجربه‌ها، راه حل و نسخه‌هایی داشتیم اما در فضای مجازی به شدت در این حوزه فقیر هستیم.
رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زمینه‌های به وجود آمده پس از انقلاب اسلامی برای آشنایی طلاب با فناوری آی تی، افق کاربست هوش مصنوعی را امیدوار کننده و چشم انداز آن را نوید بخش کرده است؛ در گذشته این مسئله در حوزه علمیه کاملا مغفول بود، اما اکنون برخی از طلاب با هوش مصنوعی آشنایی مقدماتی پیدا کرده و مؤسسات مختلفی نیز در این زمینه فعالیت دارند.
الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بررسی شد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد:کلیات سند ملی، دانش‌بنیان و فرهنگی امنیت غذایی نهایی شد و هفته آینده برای تصویب نهایی در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می شود.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح جوانی جمعیت و الکترونیکی شدن کنکور بررسی می شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی را منصوب کرد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان رگولاتوری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو» را برای اجرا ابلاغ کرد.
دبیر شورای عالی اتقلاب فرهنگی با اشار ه به تصویب سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو گفت:رتبه پنجم در ثبت استانداردهای نانو نشان از تکمیل زنجیره علم، پژوهش، نوآوری و کسب و کار در حوزه نانو است.
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و به تصویب رسید.
همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.
شیراز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پارک علم و فناوری فارس اختصاص یافته است.
دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تاسیس صندوقی برای حمایت بلاعوض از پژوهشگران گفت: این طرح به زودی در دولت تصویب می شود.
جلسه مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه با مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ