اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن علی‌رغم تلاش زیاد مقابل ولفسبورگ در گلزنی ناکام ماند.
روزنامه گلوبال تایمز با اشاره به قدرت گرفتن هرچه بیشتر کشورهای عضو بریکس و سازمان همکاری شانگهای در ازای کاهش قدرت گروه هفت، نوشت: تلاش آمریکا برای حفظ هژمونی خودش بر جهان محکوم به شکست است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما مطمئن هستیم که قوای مختلف و مسئولان برای تحقق منویات رهبری تلاش دارند و ان شاءالله خداوند هم کمک خواهد کرد تا کاهش تورم علی رغم دشوار بودن، محقق شود.
ستاره خط حمله سپاهان با وجود تلاش زیاد برای گلزنی در این مهم ناکام ماند.
تلاش شبه نظامیان حزب اسلامی ترکستان برای پیشروی در ادلب خنثی شد.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
پلیس پاکستان اقامتگاه نخست وزیر سابق این کشور را محاصره کرده و تلاش کرد او را بازداشت کند؛ اما طرفدارانش خانه او را حفاظت کرده و مانع تلاش های پلیس شده اند.
سفیر سابق پاکستان در آمریکا امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: با توافق عربستان و ایران، تلاش برای منزوی کردن تهران ناکام ماند.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، اعلام کرد در پایان دیدار دیشب تیمش مقابل پی‌اس‌جی برای تعویض پیراهنش با لیونل مسی تلاش کرده ولی موفق نبوده است.
دومین تلاش ژاپن برای ارسال ماهواره به فضا با راکت نسل جدید «اچ ۳» ناکام ماند و آژانس اکتشافات هوافضای این کشور را به انجام تحقیقات فوری درباره چرایی این شکست واداشت.
اراک- رئیس قوه قضاییه با اشاره به ناکامی دشمنان در توطئه های اخیر در کشور گفت: باید تلاش کنیم تا از فشار معیشتی مردم کاسته شود.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
یک سال پس از آنکه تیم المپیک لیون در جذب سردار آزمون ناکام ماند، المپیک مارسی دیگر باشگاه فرانسوی هم نتوانست مهاجم ایران را به خدمت بگیرد.
مدیران منچسترسیتی قصد دارند پیشنهادی را برای جذب فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، ارائه کنند.
سرمربی تیم ملی در سومین تلاش خود روی نیمکت ایران برای صعود به مرحله بعدی بار دیگر ناکام ماند.
خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش دشمنان برای سوریه سازی ایران با هوشیاری و بصیرت مردم ناکام خواهد ماند.
تبریز- تلاش عناصر ضد انقلاب برای بمب‌گذاری در تبریز با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه عاشورا ناکام ماند.
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان بعد از برگزاری ۵۲ دیدار و ۱۷ روز تلاش تیم‌های شرکت کننده به پایان رسید.
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود از تحولات میدانی در نبرد با اوکراین، از ناکامی نیروهای کی یف در پیشروی در منطقه میکولایف خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ