سکوت رئال مادرید در قضیه رسوایی داوری بارسلونا، شکست و باشگاه بیانیه ای رسمی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.
در خبری عجیب، فدراسیون فوتبال ابطال شکایت باشگاه تراکتور از کاوه رضایی را اعلام کرد اما ماجرا تنها به این خبر ختم نمی‌شود.
پس از اعلام عدم صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال، آبی ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا و دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند.
مدیر رسانه پیکان پس از بازی برابر سپاهان اعتراض رسمی پیکان به قضاوت کاظمی را اعلام کرد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف‌نظر کرد.
باشگاه سپاهان از مربی تیم ملوان بندرانزلی در پی ادعای خود در مصاحبه با یک رسانه، شکایت می‌کند.
پس از چندین ماه کشمکش، ‌ شکایت و شکایت‌کشی در نهایت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، آغاز شد.
باشگاه سپاهان ساعتی پس از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه نقش جهان بیانیه‌ای صادر کرد.
پس از شکست شب گذشته رئال مادرید مقابل ویارئال جنجالی به وجود آمد که به نظر دامن ستاره رئال را خواهد گرفت.
باشگاه سپاهان از روح‌الله محمدی به دلیل اظهاراتش پس از مصاف برابر این تیم در نقش جهان شکایت کرده است.
تیته از مفسری که پس از حذف تیم ملی برزیل از جام جهانی قطر به او توهین کرده بود، شکایت کرد.
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده‌ای قضایی برای ستاره مراکشی پی‌اس‌جی تشکیل شد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!
فدراسیون فوتبال فرانسه پس از اینکه گل «آنتوان گریزمان» مهاجم این تیم در دقایق پایانی دیدار با تونس توسط کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد، شکایتی را به فیفا ارسال کرد.
با دخالت و توصیه حاکم الشارجه، تیم اتحاد کلباء شکایت خود از بازیکن الوصل را پس گرفت.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌های تندی را علیه علی صفایی داور این دیدار انجام داد که با واکنش صفایی همراه بوده است و این داور قصد دارد از سرمربی ملوان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.
مهاجم فصل گذشته مس کرمان پس از جدایی از این تیم تصمیم به حضور در ون‌پارس گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ