بازیکن سابق تیم ملی آمریکا می گوید که بازیکنان جوان کشورش می توانند در جام جهانی و از جمله بازی با ایران، شگفتی ساز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین پاوارد، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، حالا در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد.
فرمول یک امیدوار است بتواند در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس شرکت کند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
گاوی، ستاره بارسلونا، برای بازی دوستانه برابر رئال مادرید کاملا آماده است.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید دولت برای بهبود شرایط استقلال باید به این تیم منابع مالی تزریق کند.
علی خطیر که از صبح یکشنبه کارش را در استقلال آغاز کرده، امروز دیدار گرمی با سرمربی و بازیکنان تیم داشت.
مدیران یوونتوس امیدوار هستند که رقابت جدی به راه افتاده برای جذب دوشان ولاهوویچ، ستاره این تیم، باعث افزایش قیمت او شود.
پیشکسوت فوتبال خوزستان از وضعیت کنونی تیم‌های این استان ابراز نگرانی می‌کند و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف سرخابی‌ها در لیگ برتر مشخص شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با برد در دربی استارت قهرمانی را بزند.
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت حضور نفرات بادانش و کاربلد در کادر فنی تیم ملی گفت: انتخاب دستیار خوب برای سرمربی نقش کلید طلایی را دارد و امیدواریم در تیم ملی این اتفاق رخ بدهد.
پیشکسوت دوچرخه‌سواری ابراز امیدواری کرد که فدراسیون این رشته هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود و رئیس جدید خود را بشناسد.
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد مدیران باشگاه هرچه سریع‌تر یک مهاجم خوب خارجی را جایگزین لوکادیا کنند.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم امروز اشتباهات داوری در پایین ترین سطح قرار داشته باشد و مطمئنم در این صورت استقلال می‌تواند نساجی را شکست دهد.
پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به نظر سرمربی احترام گذاشت گفت: استقلال برای تقویت شدن به دو بازیکن دیگر نیاز دارد که امیدواریم برای ادامه مسابقات این اتفاق رقم بخورد.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
پیشکسوت استقلال می گوید که فتح‌الله‌زاده به پیشکسوتان بها می داد و از تجربیات آنها استفاده شود.
پیشکسوت پرسپوليس با اشاره به شرایط سخت سرمربی این تیم، امیدوار است او با روحیه کار را دنبال کند.
پیشکسوت استقلال روند این تیم را امیدوار کننده بازی با فولاد به خصوص در نیمه دوم را راضی کننده خطاب می‌کند.
پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم اسبق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان كارلوس كی‌روش مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا موفق به کسب نتیجه در این رقابت‌ها شویم.
پیشکسوت پرسپولیسی ها می گوید که اگر این تیم آرامش داشته باشد، می تواند به قهرمانی آسیا برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ