حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور با تسلیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)، به دادستان مرکز استان فارس دستور ویژه پیگیری و بررسی ابعاد حادثه را تا شناسایی عوامل پشت پرده و برخورد با مرتکبین آن صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
دومین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه هفتم تیر در فضای دوستانه و با نشاط در فرانکفورت برگزار شد.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیته منابع انسانی به مراکز نیروی انسانی، سنجش و فناوری این وزارتخانه دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد.
حسین رجبی گفت: طی هفته‌های اخیر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی استان‌ها موجب نگرانی خانواده‌ها شده و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و دستگیری مرتکبین؛ این موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.
محسنی اژه ای گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا ساعات کار بانوان در مراجع قضائی به گونه‌ای باشد که در بازگشت به خانه انرژی و نشاط لازم را برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانواده داشته باشند.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها ملی پوشی بود که بین دو نیمه بازی با ولز در زمین باقی ماند.
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها ملی پوشی بود که بین دو نیمه بازی با ولز در زمین باقی ماند.
اصرار کی‌روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه‌شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.
بر اساس دستور دادستان تهران کارگروه ویژه پزشکی قانونی برای بررسی وضعیت مهسا امینی تشکیل شد.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
بندرعباس - دادستان مرکز استان هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی ‌برای پهلوگیری یک کشتی روسی حامل ۷۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ