گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد در منطقه ۱۱ تهران، پلمب شد.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
دادستان تهران گفت: با حکم دادستانی، ۱۵ پلاک معارض در مسیر احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران به ارزش بیش از ٢٠٠٠ میلیارد ریال، رفع معارض شد.‌
اولین جلسه کارگروه بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ تهران در سال جاری، با دستور دادسرای ناحیه ۱۲ تهران و به منظور گزارش گیری از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های متولی برگزار شد.
ساعتی پیش رسانه‌ها از توقیف یک فروند کشتی از سوی نفتکش به نام «نیووی» از سوی سپاه خبر دادند.
در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب یک رستوران در خیابان ونک تهران به‌دلیل رعایت‌نکردن موازین اخلاقی و قوانین صنفی باوجود تذکر اولیه و تمکین‌ نکردن، به دستور دادستان پلمب شد.
علی صالحی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت عمومی از آمادگی دادستانی تهران جهت برخورد با جرایم ارتکابی احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی مربوط به چهارشنبه آخر سال شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
دادستان تهران به مالکان ساختمان‌های ناایمن برای ایمن سازی تا پایان سال دستور داد.
دادستان تهران گفت: دو محموله داروی خاص از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با دستور دادستان تهران ترخیص شد.
دادستان تهران از صدور دستوری برای بازگشت قیمت بلیت هواپیما به قیمت‌های قبل از دی ماه خبر داد.
روز گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان‌های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می‌کنند، منتشر شده است.
دادستان تهران به پلیس فتا دستور داد تا در خصوص کشف حجاب کارکنان یک شرکت اینترنتی تحقیق کند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.
دادستان تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.
در پی دستور رئیس قوه قضاییه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند که در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشگران وقایع اخیر هم حضور دارند
دادستان تهران گفت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند. در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشاگران وقایع اخیر هم حضور دارند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.
بر اساس دستور دادستان تهران کارگروه ویژه پزشکی قانونی برای بررسی وضعیت مهسا امینی تشکیل شد.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.
دادستان تهران گفت: در دادسرا‌های تخصصی، سرپرستان دادسرا‌ها تغییر کاربری املاک را با دقت رصد کنند و با عوامل اخلال در حقوق عامه و تضییع حقوق بیت المال در حوزه منابع طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر رودخانه‌ها و یا خشکاندن و قطع درختان معابر و خیابان‌ها با قاطعیت برخورد کنید.
دادستان تهران به سرپرستان دادسراها دستور برخورد قاطع با عاملان قطع درختان را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ