طبق بیانیه دولت اردن، استعفای وزیران به عنوان مقدمه اصلاح کابینه توسط نخست وزیر این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوغان هنگام معرفی اعضای کابینه خود، دوره جدید خدمت دولت در ترکیه را دوره خدمت برای تحقق اهداف جمهوری ۱۰۰ ساله ترکیه عنوان کرد و گفت: ترکیه امروز قوی‌تر از دیروز و دموکراسی ترکیه قوی‌تر از همیشه است.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی با اعلام معرفی اعضای کابینه جدید خود تا ساعاتی دیگر، گفت: نخستین نشست دولت سه‌شنبه برگزار می‌شود.
اعضای کابینه دولت به نتیجه شهرآورد پایتخت واکنش نشان دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم چند دولت در دولت است و اعضای کابینه در ۲۰ ماه گذشته دائم داشتند با هم طناب کشی می‌کردند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) دهم اسفند ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۷ دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به جای برخی از اعضای کابینه دولت بودم از تریبون مجلس استعفا داده و کنار می‌رفتم.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مراسم تشییع و وداع با پیکر «رستم قاسمی»، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
تعدادی از نمایندگان حزب «صهیونیسم مذهبی» احتمالا در دولت جدید تحت رهبری نتانیاهو مناصب کلیدی کابینه را برعهده خواهند گرفت.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
نخست وزیر جدید انگلیس اعضای کابینه خود را در حالی انتخاب کرده که برای نخستین بار در بین کرسی‌های اصلی وزارتی، مردی سفیدپوست دیده نمی‌شود.
روز سوم شهریور سال ۱۴۰۰ مجلس یازدهم به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد و رسما کابینه دولت شکل گرفت. از آن روز بیش از ۱۱ ماه از مسئولیت وزرا گذشته است.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ