اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران خواهیم بود.
برای روز شنبه و یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیرماه) در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.
در ارتفاعات استان با توجه به گذر ریزموج‌های تراز میانی در ساعات بعد از ظهر و شب، رشد ابر و برای امروز(۳۰ خرداد) افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
ظهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا بعدازظهر فردا دوشنبه ۲۲ خرداد به‌ویژه در ارتفاعات استان تهران، احتمال رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری خیزش گرد و خاک در نواحی غربی کشور و فعال شدن سامانه بارشی در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: خیزش گردوخاک در نقاط مختلف پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی درباره احتمال بارش رگبار، وقوع رعد و برق و خیزش گرد و خاک در مناطق شمال شرق کشور هشدار داد.
از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
از امروز تا یکشنبه با توجه به افزایش ابر و افزایش سرعت باد در بیشتر نواحی استان به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی احتمال خیزش موقتی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
طی پنج روز آینده در جنوب شرق کشور به‌ویژه در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و شمال و شرق فارس رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۸ اسفند) صاف در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۲ بهمن) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی در اصفهان، کرمان، یزد، و خراسان‌جنوبی سامانه بارشی فعال خواهد بود ومناطقی از شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز استان‌های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده دارند.
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه جنوبی البرز، شمال تهران، سمنان، قزوین و برخی مناطق استان البرز بارش باران داریم و باد خیزش گرد و خاک نیز پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا دوشنبه (۲ آبان) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ