تعدادی از نمایندگان حزب «صهیونیسم مذهبی» احتمالا در دولت جدید تحت رهبری نتانیاهو مناصب کلیدی کابینه را برعهده خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای صدور سند برای اراضی کشاورزی، دولت با تشکیل قرارگاه جهادی در استان‌ها درصدد تعیین تکلیف اراضی زراعی و باغی تا مرداد ۱۴۰۴ است.
معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ضرورت دارد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: هموطنان شناسنامه و کارت هوشمند ملی پیدا شده را به ثبت احوال تحویل دهند.
سمنان- رئیس مرکز نوآوری و فناوری منابع طبیعی از اجرای طرح صدور شناسنامه برای درختان جنگلی در کشور اجرا کرد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در کرمانشاه اجرایی شده است.
سمنان- معاون تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح شناسنامه‌دار کردن باغات استان در دست اجرا است، گفت: ۷۴۸ شناسنامه برای باغات استان صادر شده است.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
یک متخصص ژنتیک، بر اهمیت تهیه شناسنامه اطلاعات ژنتیکی افراد به منظور تشخیص و پیشگیری از بروز برخی بیماری‌های وراثتی تاکید کرد.
کارگر تاکید کرد: برای تعویض شناسنامه ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان، فرم الکترونیکی مورد نظر تکمیل و مدارک مورد نیاز ارسال می‌شود.
کدخدا ادامه داد: وجود حضور نیروهای پیشکسوت و دلسوز در حوزه آموزش اعم از شخصیت‌های فرهنگی کارآمد و مشفق و چهره‌های مذهبی و روحانی همگام و همیار یکی دیگر از امتیازات مثبت برای تقویت بعد آموزشی منطقه است.
مشهد ـ مدیر کل سازمان ثبت احوال خرسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون تقریباً برای ۶۸.۵ درصد از کل جمعیت استان خراسان رضوی شناسنامه مکانیزه صادر شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آن‌ها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه نوزادان پسر متولد دی ماه امسال، که شناسنامه آنها به نام «قاسم» یا با پیشوند و پسوند قاسم مزین شود، بصورت رایگان صادر می‌شود.
مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تدوین شناسنامه انتخابات در استانداری‌های سراسر کشور به صورت جدی در دستور کار دفتر انتخابات وزارت کشور است.
شهردار تهران گفت: ساختمان‌های پایتخت دارای شناسنامه ایمنی می‌شوند.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
معاون امور هویتی و حقوقی سازمان ثبت احوال شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی را نیازمند تغییر عنوان کرد و افزود: مدارک مورد نظر اصل شناسنامه و دو قطعه عکس است و فرمی نیز در دفاتر پیشخوان باید پر شود.
برای تعویض شناسنامه باید صاحب شناسنامه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مراجعه کرده و درخواست تعویض را با تکمیل مدارک مورد نیاز ارائه کند.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
عضو فدراسیون گردشگری خوراک گفت: برخی کشورهابرند غذایی برای جذب گردشگر دارند ماهم باید بتوانیم این برند را ایجاد کرده و رستوران‌هایی که نقطه اتکای آنها غذاهای سنتی است را شناسنامه دار کنیم.
کاهش نسبی قیمت میوه و صیفی در بازار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ