مدیران باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته اند قرارداد سرخیو راموس را تمدید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
عارف آقاسی و حمید بوحمدان دو بازیکنی هستند که آینده آنها در فولاد خوزستان چندان روشن نیست.
حمدرضا اخباری تکلیفش برای فصل آینده را مشخص کرده و در صورتی که راهی خارج از کشور نشود در تبریز خواهد ماند.
19 تیم از جمع 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده همین حالا مشخص شده‌اند و رقابت بر سر جایگاه‌های باقی مانده ادامه دارد.
اگر مشکلات بارسلونا با لالیگا حل شود، بازگشت لیونل مسی به نوکمپ قطعی خواهد بود.
هری کین مایل است فصل آینده در تاتنهام مانده و قراردادش را با این باشگاه به پایان برساند.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.
در فرانسه ادعا می کنند که پی اس جی پس از بازی برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در مورد آینده سرخیو راموس تصمیم‌گیری خواهد کرد.
تربت‌حیدریه ـ فرماندار تربت‌حیدریه ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های این شهرستان، به کلیه مدیران آنها ۱۰ روز فرصت داد تکلیف نهایی پروندهای تسهیلات تکلیفی را مشخص کنند.
اتلتیکومادرید به این نتیجه رسیده است تا ژوائو فلیکس را همین زمستان و تا پایان فصل به باشگاهی دیگر قرض بدهد.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
با اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی تکلیف علیرضا بیرانوند تا ساعات آینده مشخص می‌شود.
پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه به تمدید قرارداد با لیونل مسی امیدوار شده است.
علیرغم شکست غیرمنتظره برابر مونزا، یوونتوس فعلا برنامه ای برای قطع همکاری با مکس آلگری نخواهد داشت.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
آینده پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، در این باشگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.
در حال حاضر نیز استقلال درباره سرنوشت من تصیمیم‌گیری خواهد کرد و فکر می‌کنم ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیفم با فولاد مشخص شود
«زاهدی وفا» در دوران معاونت وزارت اقتصاد هم از پاسخگویی به رسانه‌ها فراری بود و این روز‌ها هم مانند گذشته رابطه حسنه‌ای با رسانه‌ها ندارد. ظاهراً گزارش دقیقی از عملکرد ۵۰ روزه سرپرست وزارت کار هم در دسترس نیست و مشخص نیست او در دو ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ