لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
فرآیند ترخیص هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی» در دستور کار قرار گرفت.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد.
اجتهادی گفت:با حضور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه در انبارهای اموال تملیکی و همراهی دستگاه اجرایی، کالاهای رسوب شده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شدند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تهران تعیین تکلیف شد.
صحرایی گفت: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۸۵درصد معلمانی که رتبه نگرفته بودند تا روز یکشنبه تعیین تکلیف شدند، البته برخی از این افراد زیر یک سال سابقه کار داشته‌اند که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شدند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۱۳۵ هزار پرونده مسن در سطح استان تهران با هدف کاهش آسیب‌های مختلف و کسب رضایت مراجعان خبر داد.
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می‌شوند.
مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند برابر ماده ۱۰ این قانون با محرومیت اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، عدم دریافت تسهیلات بانکی و... رویرو خواهند شد.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تا آذرماه امسال، اموال متروکه و معطل مانده به ارزش بیش از ۳۵۲ میلیارد تومان تعیین تکلیف و به فروش رسیده که رشد ۴۲۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه اصلاح ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو مبنی بر اسقاط خودرو باید پیگیری ویژه شود، چرا که قفل معیشت بیش از ۱۵ هزار خانواده را باز می‌کند.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف کالاهایی که بیش از ۲۰ سال در انبارها و گمرکات باقی مانده بود در دولت سیزدهم خبر داد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: گمرک ایران در سال جاری بیش از یک میلیون تن از کالاهای مهلت منقصی شده متروکه را تعیین تکلیف و فهرست آن را به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد.
تبریز- دستفروشی نمودی از واقعیتی کتمان ناپذیر برگرفته از عوامل متعددی مانند گسترش فقر، نبود فرهنگ مناسب و احترام به حقوق شهروندان و ضعف مدیریت شهری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ