شیراز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت، گفت: تعداد دقیق شهدا و هویت مهاجمان مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مورد عجیب درباره فرم بودجه سپاهان، اعلام نکردن رقم دقیق توسط این باشگاه است. همچنین این باشگاه فعلا تعداد ورزشکارانش را ۱۹ نفر اعلام کرده که کمترین تعداد در بین باشگاه‌های لیگ برتری بوده است. البته در این فرم قید شده که ممکن است به این تعداد افزوده شود.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
کیهان نوشت: آمار دقیقی برای تعداد سربازان همجنس‌باز در نیرو‌های مسلح اوکراین وجود ندارد، اما ارتش دگرباش جنسی، یک حساب کاربری در اینستاگرام که تصاویر سربازان همجنس‌گرا و لزبین را منتشر می‌کند، این رقم را حدود ۵۰ هزار نفر تخمین می‌زند.
تعداد کاربرانی که مشکل دسترسی به یوتیوب را گزارش می‌کردند تا ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح جمعه، به ۱۸ نفر کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد کاربرانی که اختلال در دسترسی به یوتیوب تی وی را گزارش کرده بودند، از بیش از ۳۰۰۰ نفر، به دو نفر کاهش یافت.
دروازه‌بانان پرسپولیس و آلومینیوم فاصله اندک با رکوردشکنی در تعداد کلین‌شیت لیگ برتر دارند.
دقایق پایانی دیدار سوپرکلاسیکو بین ریورپلات و بوکاجونیور 7 اخراجی به همراه داشت.
بازرسان در حال بررسی دقیق فروش میلان از جانب موسسه الیوت به ردبرد و توقیف تعدادی از شرکت های مرتبط به باشگاه هستند.
محمدحسین زواری که در چهار دیدار این فصل به صورت تعویضی به زمین آمد امیدوار است تعداد دقایق بازی خود را تا آخر فصل بیشتر کند.
تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
عضو کمیسیون بهداشت درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «تا ۸ اسفند مسمومیت خفیف ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا نهم اسفند نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»
مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه درباره اعلام عفو گسترده زندانیان از سوی رهبر معظم انقلاب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فعلا تعداد کسانی که مشمول عفو معیاری قرار می‌گیرند به صورت دقیق مشخص نیست
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می‌زند) تحت تاثیر عوامل بسیار، از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و دارو‌های مصرفی است.
پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
با رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان تعدادی از لیدرها و فعالان اغتشاشات شهرک اکباتان دستگیر شدند.
از جمعیت و تعداد غلامان و کنیزان در این دوره اطلاعات دقیقی در دست نیست و تعیین تعداد واقعی بردگانی که سالانه به هر طریقی وارد ایران می‌شدند بسیار مشکل یا حتی غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چراکه تقریبا در هیچ منبعی به این مساله به‌عنوان موضوعی جداگانه پرداخته نشده و به آن بهایی داده نشده است و تنها به‌صورت تقریبی می‌توان برآوردی از تعداد غلامان و کنیزان در این دوره به‌دست آورد.
در جریان برگزاری بازی استقلال و هوادار و در آخرین دقایق این بازی یک اتفاق عجیب برای محمد محبی رخ داد.
زاهدان- بیانیه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان پیرامون رخدادهای تأسف‌بار ۸ مهر در زاهدان منتشر و در آن تعداد دقیق جان‌باختگان اعلام شد.
شیراز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت، گفت: تعداد دقیق شهدا و هویت مهاجمان مشخص نیست.
اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر معنای دقیق حزب مدنظر باشد مشخصا باز هم در ایران تعداد قابل توجهی حزب وجود دارد البته برخی تعدادشان محدود است و در یک فولکس‌واگن جا می‌گیرند اما برخی نیز گسترده‌اند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
محققان توصیه می‌کنند افراد به جای مسافت پیاده‌روی یا تعداد قدم‌ها در روز، روی سرعت پیاده‌روی خود تمرکز کنند و هدفشان ۱۱۲ قدم در دقیقه باشد.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
علت دقیق ترس از پرواز با هواپیما مشخص نیست، اما تعدادی از عوامل مختلف ممکن است در آن نقش داشته باشند. بر اساس یکی از پژوهش‌ها، این ترس از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ