دروازه‌بانان پرسپولیس و آلومینیوم فاصله اندک با رکوردشکنی در تعداد کلین‌شیت لیگ برتر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال به لطف تک گل محمدحسین مرادمند موفق شد از سد ملوان عبور کند و به مانند سپاهان و پرسپولیس، 6 امتیازی شود.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
وزیر کشور عراق بازدیدی از مرز زرباطیه به عمل آورد و در جریان اوضاع این گذرگاه مهم عبور زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور 3 ملی پوش تکواندوی ایران در روز دوم رقابت های جهانی باکو هستند.
اسطوره اسنوکر جهان موفق شد مسیر عبور از ستاره ایرانی برای رسیدن به جمع هشت نفر برتر جهان را تسهیل کند.
اسطوره اسنوکر جهان موفق شد مسیر عبور از ستاره ایرانی برای رسیدن به جمع هشت نفر برتر جهان را تسهیل کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
حسین شریعتمداری نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
سیدحسین حسینی توانسته است در 150 مسابقه برای استقلال و در تورنمنت های مختلف به میدان برود.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
دو موتور سوار در تهران حین عبور از یک میدان و دور گرفتن با یکدیگر برخورد وحشتناکی کردند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
در دیداری که استقلال مالک توپ و میدان بود، شاگردان ساپینتو نتوانست از سد لایه های پرتعداد دفاعی تیم رحمتی و البته حسین پورحمیدی عبور کنند.
تیم نوجوانان ایران با عبور از سد تیم های لائوس و قرقیزستان صعود خود را به دور نهایی جام ملت ها قطعی کرده است، اما با این حال با همه نفرات در برابر هنگ کنگ حاضر خواهد شد.
استاندار خوزستان با اشاره به بسته شدن مرز‌ها توسط کشور عراق، ۲۴ ساعت مانده به اربعین حسینی گفت: رایزنی‌هایی انجام شده تا افرادی که در پایانه‌های مرزی هستند از مرز عبور داده شوند تا کسی از زیارت محروم نشود.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: اتباعی که دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند به راحتی از مرزها خارج شوند اما اتباعی که مدارک قانونی ندارند به هیچ وجه به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
منابع عراقی به آخرین وضعیت گذرگاه مرزی شلمچه در زمینه عبور زائران امام حسین(ع) از آن اشاره کردند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: عزیزانی هم که در مسیر هستند تلاش کنند برنامه خود را تغییر دهند؛ صرفاً کسانی که در پایانه‌های مرزی هستند، تلاش می‌شود در ساعات آینده با مدیریت و کنترل اطمینان بخشی یا توجیه شوند که برگردند یا این که با شرایط اطمینان بخشی از مرز عبور داده شوند.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: همه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زایران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زایران تا اطلاع بعدی بسته شد.
رئیس پلیس راهور از ممنوعیت عبور خودروهای کاپوتاژ شده شخصی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران: این سیل پس از بارش سنگین باران در دقایق انتهایی پنجم مرداد ماه به راه افتاد و از سمت شمال امامزاده داوود (ع) و از طرف بازارچه قدیم با عبور از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف به درب بسته امامزاده برخورد کرد که با شکستن درب آستان، سیل با هرچه بر سر راه خود داشت اعم از اجناس رستوران‌ها و مغازه‌ها و وسایل سنگین و سبک وارد صحن امام حسین (ع) آستان مقدس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ