مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا در نشست شورای امنیت بررسی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از محققان بین المللی به رهبری تیمی از امپریال کالج لندن پتانسیل واکنش ژن های خون نسبت به عفونت ها و بیماری های خاص را برای تشخیص سریع تر بیماری و ایجاد نوعی تست بررسی کرده اند.
شاهین های آتشین گروهی از پرنده های ساکن استرالیا هستند که رفتاری خاص از خود نشان می دهند. آنها به عمد آتش سوزی ایجاد می کنند تا طعمه های خود را آسان تر شکار کنند.
لکه‌های خورشیدی پیچیده یا گروهی از لکه‌های خورشیدی می‌توانند منشاء رویداد‌های انفجاری مانند شعله‌های خورشیدی یا فوران جِرم از تاج خورشید (coronal mass ejections) – عامل ایجاد کننده توفان خورشیدی – باشند.
گروهی از محققان یک مکانیسم سرطان زا کشف کرده اند که پیش از این رصد نشده بود و در حقیقت یک لخته در سیستم دفع زباله های سلولی است.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
گروهی از دانشمندان دانشگاه توهوکو کشف کرده‌اند که سفتی لثه بر خواص فیبروبلاست‌های لثه تأثیر می‌گذارد، که به نوبه خود بر احتمال وقوع التهاب و ایجاد مشکل در فیبر‌های لثه تأثیر می‌گذارد.
گروسی افزود که دستیابی به این امر بسیار مهم خواهد بود، زیرا به آژانس اجازه می‌دهد تا یک مبنای جدیدی را در صورت ازسرگیری اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام، ایجاد کند. مدیرکل آژانس اضافه کرد: اکنون مشتاقانه منتظر بحث‌های فنی بعدی و اجرای سریع و کامل تضمین‌های ایران و بیانیه مشترک من و معاون رئیس جمهور اسلامی هستم.
کنعانی تصریح کرد: سفر آقای گروسی به تهران هم ادامه مسیر دیپلماسی برای ایجاد مسیر بهتر و نزدیکتر جهت حل و فصل برخی اختلاف نظر‌های فنی و تکنیکی در مناسبات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که خوشبختانه به تفاهم‌های خوبی هم منجر شد و امیدوار هستیم که در صورت تکمیل این روند و اقدامات مسئولانه‌ی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زمینه برای حل و فصل اختلافات فنی فراهم شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند.
گروهی از دانشمندان آمریکایی در هفته جاری طرحی غیر متعارف را برای مقابله با گرمایش جهانی پیشنهاد کردند: ایجاد ابر‌های بزرگ از غبار ماه در فضا برای انعکاس نور خورشید و خنک کردن زمین.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
مدافع مصدوم استقلال در تمرین امروز هم به صورت گروهی کار نکرد تا نگرانی‌هایی درباره او ایجاد شود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر گروسی به تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی و دانش هسته‌ای است همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.
«رافائل گروسی» پس از سفر به روسیه و دیدار با مقامات هسته ای این کشور، بر ضرورت ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای زاپروژیا تأکید کرد.
به نظر می رسد انفعال شرکت متا در مقابل نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران، اینستاگرام و واتساپ را به سمت فیلتر دائم و قانونی در ایران می برد.
تبریز- امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن حتی از یک مسأله فوتبال نیز برای ایجاد تفرقه نمی‌گذرد؛ گفت: باید منیت فردی، گروهی و جناحی را کنار بگذاریم و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم.
مدتی پس از ارائه قابلیت نظرسنجی گروهی واتساپ، خبر‌هایی مبنی بر ارائه این ویژگی در مکالمات خصوصی منتشر شده است.
گروهی از کارمندان فروشگاه اپل در اوکلاهما سیتی رای به تشکیل دومین اتحادیه کارگری این شرکت در آمریکا داده اند.
مدیرکل آژانس انرژی اتمی (IAEA) بر لزوم ایجاد یک منطقه «امن و حفاظت‌شده» پیرامون نیروگاه زاپروژیا تاکید کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده برای رایزنی درباره ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا راهی مسکو و کی‌یف می‌شود.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی خواستار ایجاد فوری یک «منطقه امنیتی» در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا شد.
هدف تقسیمات استانی توزیع عادلانه امکانات در یک منطقه است ولی اگر این تقسیمات براساس مصالح شخصی، گروهی یا قومیتی و بدون کار کارشناسی انجام شود، نه تنها به هدف خود نمی رسد بلکه می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند.
مرندی همچنین در خصوص اظهارات «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که خواستار پاسخگویی ایران به ادعاهای اثبات‌نشده آژانس شده بود و این که آیا این موضوع، مشکلی جدید برای مذاکرات ایجاد می‌کند، گفت: پرونده اتهامات نادرست قبل از آن که بتوانیم اجرای یک توافق را جلو برویم، باید بسته شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ