تایباد ـ نوجوان ۱۱ ساله تحت پوشش یک مؤسسه یتیم خانه تایباد به آغوش گرم خانواده خود در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی که برادرش را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده و از شهر اردبیل به تهران گریخته بود، خبر داد.
سمیر هندانوویچ پس از یازده سال و پس از پایان قراردادش با اینتر، از جمع افعی ها جدا شد.
بازیکنان استقلال پس از پایان قرائت قرآن، به سرعت محل حضور خود را ترک کردند.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت که زمان برای پایان بخشیدن به فرار رژیم صهیونیستی از مجازات فرا رسیده است.
بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.
به زودی نویسنده انسانی به پایان راه خواهد رسید و رایانه‌ها این کار را به شکلی بهتر انجام خواهند داد. تمام نوشتن یک الگوریتم است. تمام نوشتن عبارت است از "فرایند یا مجموعه‌ای از قوانین که باید در محاسبات یا سایر عملیات حل مسئله دنبال شوند". مشکل اساسی که باید در نوشتن حل شود آن است که چگونه اطلاعات را در قالب واژگان منتقل کنیم.
مهاجم گابنی روزهای خوبی را در چلسی پشت سر نمی گذارد و انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
هاشمی نه فقط در مقطع پایان جنگ با دشمن خارجی که در زمان بروز جنگ داخلی هم در نقش یک سیاستمدار «آتش‌نشان» ظاهر شد، به میدان آمد و معادلات را برهم زد. اهمیت این نقش‌آفرینی هاشمی در انتخابات ۱۳۹۲ آن بود که «آتش‌نشان» بودن را هم در سطح استراتژی و هم در سطح تاکتیک به‌درستی پیش برد.
پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح
فرزاد حسین‌خانی برای فرار از پایین جدول ۱۱ بازیکن تیمش مقابل سپاهان را معرفی کرد.
اسدی گفت: بر اساس قانون قرار بود تا تا پایان مهر ماه ۹۸ تمام پزشکان کارت خوان داشته باشند که تا این لحظه کمتر از ۴۰ درصد آن‌ها کارت خوان نصب کرده‌اند. باید در مقابل فرار مالیاتی آن‌ها ایستاد.
چتر آلودگی بر فراز تهران تا پایان هفته
زلنسکی: زمان پایان جنگ فرا رسیده است
سرانجام اتفاقی که انتظارش را می کشیدیم فرا رسید و تیم فوتبال امید وحدت خراسان یا شهر خودرو از جدول مسابقات لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شود.
گروه موسوم به بولتن دانشمندان اتمی با توجه به شتاب گرفتن تهدیدات عقربه‌های ساعت آخرالزمان درسال ۲۰۲۲ را ۱۰۰ ثانیه به نیمه شب اعلام کردند.
با پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، چالش دیگری برای تمدید حکم سرپرستی یا برگزاری انتخابات برای متولیان کشتی بوجود خواهد آمد.
سه مرد مسلح با در دست داشتن کلت برای سرقت از ساختمان نیمه‌کاره وارد آنجا شدند، اما وقتی با دو نگهبان ساختمان روبه‌رو می‌شوند شروع به تیراندازی کرده و یکی از نگهبانان که جوان ۱۸ ساله‌ای بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.
پایان خونین فرار با پراید سرقتی
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: فرار پایان کار آمریکا در افغانستان نیست؛ آنها سیاست‌های خود را در این کشور دنبال می‌کند.
در پایان مراسم شبیه‌خوانی که جمعیت در حال ترک محل بودند فردی شیطنت کرده و ته مانده سیگار خود را بر روی قسمت شکم اسب خاموش می‌کند. اسب از شدت سوزش ته مانده سیگار، افسار خود را از دست مالک رها کرده و به سرعت شروع به تاختن می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ