رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور برای همکاری همه‌جانبه با هیئت‌های تحقیق و تفحص مجلس به ویژه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازار سرمایه ماموریت داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
امیر قلعه‌نویی توانست گل‌گهر را از یک تیم در آستانه سقوط به یک تیم مدعی بدل کند، حالا اوزونیدیس ماموریت دشواری در سیرجان دارد.
آندره آ پیرلو در آستانه پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگیری سمپدوریا قرار دارد.
در متن حکم رییس جمهور برای محسن رضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
در خیابان‌های چین ربات‌ها گذرنامه کویید عابران را چک می‌کنند.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه وزیر دفاع این کشور را مامور کرد تا گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات به نظامیان روسی حاضر در جنگ را به وی ارائه کند.
نیروهای مسلح مصر با صدور بیانیه ای از ماموریت جدید ارتش این کشور در منطقه باب المندب و خلیج عدن خبر داد.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
«نیکولا رش» سفیر جدید فرانسه در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.
ناسا تصمیم دارد در ۱۴ نوامبر(۲۳ آبان) برای سومین بار تلاش کند تا ابر موشک SLS را همراه کپسول اوریون به فضا بفرستد.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
مجید تخت روانچی دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران نیویورک را ترک کرد تا به زودی "امیرسعید ایروانی" سفیر و نماینده دائم جدید ایران در سازمان ملل به محل ماموریت خود عزیمت کند.
مجید تخت روانچی دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران نیویورک را ترک کرد تا به زودی "امیرسعید ایروانی" سفیر و نماینده دائم جدید ایران در سازمان ملل به محل ماموریت خود عزیمت کند.
فوتبال نوشهر که در برهه ای با نام شموشک در فوتبال کشور عرض و اندام می کرد و معرف ستاره های زیادی به تیم های لیگ برتری بود بار دیگر قصد عرض اندام دارد.
شاگردان فرهاد مجیدی با پایان اردوی خود در اتریش، آماده آغاز مسابقات فصل جدید لیگ امارات هستند.
مقامات سازمان تحقیقات فضایی هند در شرح ماموریت این تاسواره نوشتند: محموله‌ها شامل یک فرستنده UHF-VHF است که در فرکانس رادیویی ham کار می‌کند تا امکان انتقال صدا و داده را برای اپراتور‌های رادیویی آماتور فراهم کند. همچنین شامل یک تابش شمارنده مبتنی بر دیود PIN حالت جامد برای اندازه‌گیری تابش یونی در مدار خود، یک فرستنده دوربرد و یک دوربین سلفی است.
گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ