مقامات سازمان تحقیقات فضایی هند در شرح ماموریت این تاسواره نوشتند: محموله‌ها شامل یک فرستنده UHF-VHF است که در فرکانس رادیویی ham کار می‌کند تا امکان انتقال صدا و داده را برای اپراتور‌های رادیویی آماتور فراهم کند. همچنین شامل یک تابش شمارنده مبتنی بر دیود PIN حالت جامد برای اندازه‌گیری تابش یونی در مدار خود، یک فرستنده دوربرد و یک دوربین سلفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته اسپیس‌ایکس، این شانزدهمین پرتاب برای تقویت‌کننده مرحله اول فالکون ۹ بود و یک پرتاب رکوردشکن به شمار می‌رود.
موشک جدید شرکت راکت لب به نام HASTE به طور موفقیت آمیز در ۱۷ ژوئن یک پرواز آزمایشی انجام داد. این ابزار در حقیقت نسخه ای ارتقا یافته از موشک الکترون همین شرکت است.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
موشک قاره‌پیمای دی‌اف - ۲۷ خطری بزرگ برای سیستم دفاع موشکی آمریکا است و به نظر نمی‌رسد که سیستم‌های دفاع موشکی موجود راهکار چندان مناسبی برای مقابله با آن باشند.
موشک دوش پرتاب استینگر موشک زمین به هوای آمریکایی قابل حمل توسط یک سرباز است. موشکی با قابلیت حرارت یاب که هدف را تا اصابت دنبال می‌کند.
گزارشی از الحاق ناو هواپیمابر و ۹۵ شناور موشک انداز به نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست در گزارشی ادعا کرد توسعه چنین موتور‌هایی می‌تواند برد عملیاتی موشک‌های مافوق صوت چین را افزایش دهد و قدرت رزمی آن‌ها را دو برابر کند.
کره شمالی اقدام به شلیک موشک بالستیک دیگری در محدوده اقیانوس آرام کرد.
کره شمالی در جریان سالگرد تاسیس این کشور، از موشک بالستیک بین قاره ای جدید خود که از سوخت جامد استفاده می کند، رونمایی کرد.
وزارت دفاع هند از عزم خود برای استقرار ۱۲۰ فروند موشک بالستیک از نوع پرالای، در مرزهای مشترک این کشور با پاکستان و چین خبر داد.
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک خبر داد و گفت: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم فناوری پیدا شود که بتوان با آن مقابله کند.
منابع آگاه سازمان پژوهش و توسعه دفاعی هند گفته اند که این موشک از یک سکوی متحرک در ساحل اودیشا پرتاب آزمایشی شده است.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
تاریخ انجام آزمایش سوختگیری موشک اس ال اس که قرار است ماموریت آرتمیس یک را انجام دهد، ۲۱ سپتامبر اعلام شده است. به این ترتیب تاریخ پرتاب موشک و کپسول اوریون ۲۷ سپتامبر خواهد بود.
درحالی که ناسا مشغول سوختگیری موشک اس ال اس برای انجام ماموریت «آرتمیس یک»است، اختلال فشار در بخش اکسیژن مایع رصد شده و مهندسان مشغول رفع آن هستند.
نیروهای مسلح یمن در جریان رژه نظامی خود، از موشک های جدید رونمایی کردند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از موج جدید شلیک موشک های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین مجاور غزه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ